Branduri Românești: Cum să îți construiești un brand puternic în business?

Este destul de greu ca brandurile locale să lupte cu nume internaționale pentru a-și face loc pe piață. Există însă și câteva firme care, printr-un brand bine pus la punct, reușesc să se impună.

Ziarul Financiar, împreună cu Raiffeisen Bank va invită să participați la conferința „Branduri Românești: Cum să îți construiești un brand puternic în business”, miercuri, 7 noiembrie, ora 9.30, la Hotel Timișoara.

Ofertă specială!

Prezența oamenilor de afaceri la eveniment garantează obținerea unui cont de acces la serviciul ZF Corporate pentru o perioadă de 3 luni, un beneficiu în valoare de 300 de euro. Accesul la acest serviciu se va da ulterior conferinței.

Atenție! Locurile sunt limitate, iar accesul gratuit se face doar pe bază de invitație și confirmare la adresa: alina.lupu@m.ro / 0744 334 603.

„Made in Romania” capătă valențe pozitive, iar oamenii încep să pună accent pe produsele autentice. Pe piața locală există, din păcate, doar câteva branduri care să fi trecut testul timpului și care au reușit să se dezbrace de aspectul prăfuit pentru a îmbrățișa o atitudine modernă: Dacia, Arctic, Gerovital, Timișoreana sau Braiconf sunt câteva dintre acestea.

Cu un design nou, cu o comunicare adecvată timpurilor noastre și cu o poziționare nouă, brandurile amintite au reușit să atragă atât publicul matur, care le cunoștea deja, cât și pe cel tânăr, receptiv și avid de nou.

În paralel, în ultimii ani, s-a dezvoltat o nouă generație de branduri românești, nume tinere, care vorbesc pe limba consumatorului, care sunt prezente atât în offline, cât și în online și care reușesc nu doar să reziste pe o piață unde numele internaționale joacă tare, ci chiar să domine.

Cât costă să dezvolți un brand? De cât timp ai nevoie? Care sunt paşii de urmat? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care îşi vor găsi răspuns la Conferinţa Branduri Româneşti, organizată la Timișoara.