Vicepremierul Sorin Grindeanu subliniază antiteza dintre Dominic Fritz și Emil Boc, primul fiind primarul proiectelor mărunte, sub nivelul pretențiilor capitalei Banatului, iar celălalt, edilul investițiilor grandioase, demne de un oraș european!
Reacțiile Asociației PRO Infrastructură vizavi de modernizarea căii ferate Timișoara Est – Ronaț Triaj, ca parte a proiectului Caransebeș – Timișoara – Arad, l-au scos din sărite pe ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Auzind că reabilitarea căii ferate din Timișoara este „un fiasco urbanistic”, că studiul de fezabilitate care stă la baza proiectului „are numeroase carențe” și că „pietonii și cicliștii vor putea traversa calea ferată doar fraudulos”, liderul PSD a remarcat că și primarul Dominic Fritz a avut făcut exact aceleași comentarii.
„Surprinzător, exact același lucru l-au spus și Dominic Fritz, și cei de la Pro Infrastructură, care sunt USR, haideți să nu ne mințim. A fost înființată de către Cătălin Drulă! De fiecare dată când domnii de la USR nu vor să spună ceva direct spun prin această asociație. M-aș fi bucurat mult mai mult dacă administrația locală din Timișoara, în acea perioadă când se făcea acest PNRR și când domnul Drulă era ministru la Transporturi, iar domnul Fritz primar în funcție la Timișoara, dânșii prindeau proiecte importante pentru Timișoara. Așa cum alte orașe au prins! La Timișoara, proiectele finanțate prin PNRR sunt cele gestionate de Ministerul Transporturilor. În rest, nu au prins aproape nimic! La Cluj, prin PNRR se finanțează metrou! Nu poate să acuze nimeni că a fost sau e vreo influență politică atâta timp cât toată linia de decizie în 2020 legată de PNRR și de program era la USR. Cine i-a oprit să depună? Modernizarea căii ferate este cea mai mare investiție din ultimii zeci de ani de la Timișoara, în valoare de 300 de milioane de euro!”, a replicat ministrul Sorin Grindeanu.