Bejeriță îi scapă de gropi și noroi! Asfaltează străzile sparte din Oțelu Roșu!

Implementarea rețelei de apă și canalizare dă mari bătăi de cap administrației publice din Oțelu Roșu. Salvarea vine de la Ion Bejeriță, controversatul om de afaceri caransebeșean în conturile firmei căruia procurorii au găsit 10 milioane de euro!

Titularul proiectului de extindere și modernizare a rețelelor de apă și canalizare e Consiliul Județean, astfel că Primăria Oțelu Roșu nu poate decât să dea sancțiuni firmelor care întârzie să finalizeze lucrările și care îi chinuie pe cetățenii orașului prin străzi și trotuare sparte și pline de noroi.  Deși contractul de execuție prevede ca la finalul introducerii tubulaturii pe o stradă întregul tronson de drum să fie adus la starea inițială, la ora actuală tot orașul este spart și niciuna dintre cele trei firme care lucrează pe segmente nu a început reparațiile. Potrivit primarului Luca Mălăiescu, situația este greu de suportat, drept care au fost trimise notificări cu termene exacte pentru reabilitări, iar în caz contrar amenință că se vor aplica amenzi!

„Am trimis înștiințări către cele trei firme care lucrează pe raza orașului pentru repararea străzilor unde s-au încheiat lucrările. Și vorbesc aici de Străzile Teilor, I. L. Caragiale, I. Cuza, Progresului, Horia, Unirii, Viitorului, Mesteacănului, Traian Vuia, Retezatului, Ana Ipătescu, Oțelarilor, Valea Ohăbii, Baia și A. Odobescu. Conform legii, amenda este între 3.000 și 10.000 de lei pe fiecare stradă”, ne-a declarat Mălăiescu.

leader board 728 x 90 px

Termenul de finalizare a lucrărilor a fost depășit cu mult. Era inițial 31 decembrie 2015, s-a mai acordat un termen, 31 martie 2016, care, de asemenea, va fi depășit!

„Ca să fim realiști cu finalizarea acestor lucrări, pot spune că până în iarna acestui an ar trebui încheiate. Aș fi mulțumit să văd un rezultat bun până atunci. Se lucrează în paralel. Emiliano Vest, din Caransebeș, firmă care a câștigat 40 la sută din lucrări, a realizat până acum aproape 85 la sută din ceea ce ne-am propus, exceptând Drumul Național ce traversează orașul. A doua firmă, Verta Tel, care are 30 la sută din lucrări, reușește să se țină cu greu de grafic. Are 50 la sută din lucrări efectuate. Concordia Com este o firmă deloc serioasă, a reușit să lucreze doar în proporție de 20 la sută ceea ce și-a asumat în caietul de sarcini. În aceste condiții, au căzut de acord patronii firmelor să mai predea din execuția lucrărilor contractate de Concordia către Emiliano, pentru a nu tărăgăna întregul proiect”, ne-a mai spus edilul-șef.