Bătaie de joc față de mii de turiști care au ales litoralul românesc!

mamaia

Bani mulți, servicii de proastă calitate, stațiuni în paragină și țepe de mii de euro pentru cei care aleg un concediu la malul Mării Negre din România.

„Decât să merg în România în concediu, prefer stațiunile din străinătate sau în cel mai rău caz, rămânem acasă” este declarația milioanelor de turiști care s-au riscat și au ales un sejur de doar câteva zile, cu prețuri aproape duble față de ceea ce oferă străinătatea, fie că vorbim de Bulgaria, Muntenegru, Grecia sau Egipt.

„Pentru un pachet de 8-10 nopți plătim maxim 1000 de euro, cu pachet all inclusive, în timp ce în România pentru doar 5 nopți, si de cele mai multe ori doar varianta demipensiune, ne costă în jur de 2000 de euro, de familie. Nu mai punem la socoteală prețurile de la restaurante, pentru distracțiile copiilor și cele pentru micile cumpărături”.

Că mulți dintre angajații din domeniul turismului sunt scârbiți de jobul pe care îl au, și asta se reflectă în serviciile pe care le prestează, că una plătești și alta găsești când vine vorba de cazare și de mâncare, că unele stațiuni arată de parcă au trecut prin bombardamente, nu mai este nicio noutate. Când plătești pentru un pachet all inclusive și pe ultima sută de metri te anunță că hotelul a fost vândut, iar pentru aceiași bani poți benefica doar de mic dejun, fără nici un alt serviciu ce s-ar fi regăsit în inclus în all inclusive sau dacă vrei îți poți primi banii înapoi, asta se numește ȚEAPĂ. Lipsă de respect față de el, turistul fidel, care poate ți-a călcat pragul ani la rând.

dorna2

Hotelul Dorna din Mamaia Nord este „inculpatul” în cauză, cel care de câteva zile, după spusele reprezentanților hotelieri, are un nou patronat, ce dorește să rămână sub anonimat și cel care a decis așa, peste noapte, că poate schimba regulile în timpul jocului. Toți turiștii care au ales pachetele all inclusive au fost sunați și anunțați că nu mai pot beneficia de aceste pachete și că au de ales două variante: li se returnează banii sau vor merge pe varianta doar cu mic dejun inclus și încă două nopți de cazare: bonus, pentru fidelitate!

Contactați telefonic, reprezentanții hotelului ne-au declarat:

„S-a schimbat conducerea, hotelul s-a vândut, l-a cumpărat un alt proprietar care nu poate susține acest pachet. Nu se poate așa, de pe o zi pe alta, aceste lucruri ne-au fost spuse. V-am trimis un email și de acolo poate așa procesați mai bine. A fost vândut, și noii patroni nu mai oferă nimic din ce a fost până acum. Fosta conducere nu mai este aici. S-a hotărât așa: în cazul în care doriți să veniți la acest hotel noi vă ținem rezervarea în picioare, dar în noile condiții de cazare, cu micul dejun inclus, și atât.

Vă înțelegem frustrarea, dar chiar vorbiți cu o persoană nepotrivită și tot ce putem să facem este să încercăm să vă ținem la curent printr-un superior al nostru, cu care să discutați mai multe detalii. Nu mai există nici program de entertainment, nici serile tematice sau animație pentru copii, totul a căzut!”

Între timp, agențiile de turism au găsit o rezolvare, dar numai pentru cei care au făcut rezervarile la ei: vor fi repartizați în alte unități hoteliere, cu întregul pachet all inclusive. Este lesne de înțeles decizia, pentru că nicio agenție de turism nu dorește să rămână cu imaginea pătată. În schimb, turiștii care au rezervat biletul direct de la hotel, rămân cu ochii în soare și cu întrebarea: “dar cu noi, cum rămâne?”

Mai sunt mai puțin de două luni până la deschiderea sezonului estival și fiecare turist păcălit se gândește: „ce pot oare să mai aleg, pe ultima sută de metri, cu acești bani, în România, și Doamne, a fost cea mai proastă decizie pe care am luat-o atunci când am ales pentru a nu știu câta oară Litoralul Românesc? ”

Suntem curioși și noi să aflăm cine este acum la conducere, de ce au fost luate aceste decizii peste noapte și ce măsuri va lua și Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării?

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/