Bănățenii nu trebuie să își facă griji că vor primi cu întârziere unele facturi la gaze naturale și electricitate. E.ON anunță că procesul de facturare decurge normal.
Schimbările din schema de ajutor de stat pentru plata facturilor la energie electrică și gaze naturale îi pun pe mulți furnizori în dificultate. Unii au anunțat deja că vor trimite facturile cu întârziere din cauza modificările ce trebuie operate în sistemele informatice. Nu este o problemă însă pentru E.ON.
„E.ON Energie România aduce la cunoștința clienților săi că procesul de facturare se derulează normal, fără întârzieri cauzate de schimbările aduse de OUG 27/OUG 119. Astfel, au fost deja implementate noile prevederi valabile începând cu 1 septembrie pentru energie electrică, cele pentru gaze naturale rămânând nemodificate.
Începând cu a doua jumătate a lunii septembrie au fost emise facturile plafonate către toți clienții casnici eligibili. Procesul va continua pe parcursul lunii octombrie, astfel încât toții clienții companiei vor primi facturile la timp, evitându-se astfel situațiile în care aceștia primesc mai multe facturi într-o singură lună.
Compania a făcut eforturile necesare astfel încât toate modificările impuse de legislația valabilă la 1 septembrie să fie implementate rapid, iar clienții noștri să poată beneficia de schema de suport de la stat”, a transmis E.ON.
Furnizorul recomandă clienților să opteze pentru autocitire și să transmită indexul în perioada menționată pe factură. Astfel, clienții se asigură că odată cu înregistrarea citirii de la distribuitor nu vor avea valori mari ale facturilor de regularizare. Totodată, este importantă respectarea termenelor contractuale de plată pentru evitarea situațiilor nedorite precum întreruperea furnizării sau costuri adiționale generate de plata cu întârziere (dobânzi penalizatoare).