Bacul de la Moldova Nouă rămâne fără echipaj?

Cum în punctul vamal de trecere a frontierei cu Serbia nu s-a mai strigat „Îmbarcarea!” de câteva luni bune, totul din cauza contextului epidemiologic, Ferry Baziaș 4 ar putea rămâne în curând fără echipaj. Angajații companiei care operează bacul nu au mai beneficiat de șomaj tehnic din luna iunie. În plus, proiectul transfrontalier la care au pus umărul Consiliul Județean Caraș-Severin, Primăria Moldova Nouă și Primăria Golubac pare să fie sortit eșecului, asta dacă nava nu-și va relua activitatea și nu va întruni numărul de călători prevăzut până la finele anului, acesta conturându-se în jurul cifrei de 11.000.

Odată cu decretarea stării de urgență pe teritoriul României, pentru a evita răspândirea COVID-19, societății S.C. Eoliana Caraș S.R.L. i-a fost restricționată activitatea, și anume trecerea frontierei cu bacul în Serbia. În lipsa încasărilor, soarta ambarcațiunii și a echipajului companiei este cât se poate de incertă, căpetenia navei exprimându-și deja intenția de a intra în grevă.

În ciuda documentațiilor depuse către AJOFM Caraș-Severin pentru ca trei dintre angajații companiei să poată beneficia de șomaj tehnic, personalul echipajului nu a primit nici până astăzi vreun ban, motiv pentru care Alina Bărbulescu, administratorul S.C. Eoliana Caraș S.R.L. a înaintat o adresă către reprezentanții AJOFM din județ, Bărbulescu cerând să i se comunice oficial dacă angajații companiei pe care o reprezintă au sau nu dreptul să beneficieze de șomaj tehnic, ținând cont că activitatea este sistată, Serbia având încă granițele închise.

Totodată, inclusiv munca factorilor implicați în punerea pe picioare a proiectului transfrontalier s-ar putea duce pe apa sâmbetei dacă acesta nu-și va îndeplini targetul până la finele lui 2020, acela de a înregistra un număr de 11.000 de călători.

 

 

CITEŞTE ŞI: Obligaţi să ţină bacul la mal şi să moară de foame


/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/