Autostrada Lugoj-Deva se află în pom! Cătălin Drulă acuză incompetența de la vârful CNAIR

usr, deputat, timis

România, bună de plată după rezilierea lui Răzvan Cuc! Curtea Internațională de Arbitraj de la Paris i-a dat câștig de cauză constructorului autostrăzii Lugoj-Deva și statul român trebuie să plătească 50 de milioane de euro ca daune. Deputatul USR, Cătălin Drulă, acuză vinovații de gaura din buget și denunță colaborarea uselistă dintre PSD și PNL de la vârful CNAIR.

Deputatul USR de Timiș, Cătălin Drulă, acuză gândirea tip anti-infrastructură a persoanelor din fruntea CNAIR și Ministerului Transporturilor. Drulă spune că a prezentat un plan pentru finalizarea autostrăzii între 2023 și 2024, dar rezilierea lui Cuc a împins cel mai optimist termen în 2025. Planul deputatului cuprindea rezolvarea unor probleme tehnice și birocratice, recunoașterea nodulului Holdea și ecoductului din punct de vedere contractual, începerea lucrărilor pe secțiunea E1 a lotului 2 și refacerea urgentă a DN68A. „Ce s-a întâmplat din acest plan? Nu doar că nu s-a făcut niciun pas în față, ba chiar ne-am adâncit și mai tare, următorul director incompetent din CNAIR, Sorin Scarlat, reziliind și lotul 3 al autostrăzii și blocând autostrada câteva luni în mod artificial. Este mai mult decât previzibil că în 2 ani urmează să decontăm cu toții o penalizare similară și pe acest sector. Toate aceste decizii dezastruoase care au împins finalizarea autostrăzii în scenariul optimist undeva după anul 2025 au ieșit din străfundul gândirii anti-infrastructură a unor indivizi ce azi trăiesc bine-mersi pe salarii grase, plătite evident din buzunarele șoferilor exasperați”, acuză Cătălin Drulă.

Deputatul îi enumeră pe Răzvan Cuc, Ștefan Ioniță, Sorin Scarlat și Horia Nicolae drept principalii vinovați pentru scandalul rezilierii și spune că daunele plătite de stat către constructor nu vor veni din buzunarele celor care au creat fiascoul. Cătălin Drulă le dă o palmă peste obraz liberalilor care au promis reformarea administrației publice și acuză colaborarea tip uselistă dintre PSD și PNL. Principalul argument al lui Drulă este că directorul de achiziții CNAIR, Horia Nicolae, a revenit un jucător important în cadrul companiei în timpul guvernării PNL. Useristul se referă, de asemenea, la legăturile dintre Sorin Scarlat, responsabilul cu achiziții și al doilea om din CNAIR, și PNL. „Credeți că cele 230 de milioane de lei vor fi plătite de acești indivizi sau tot de cetățeni? Se vor activa oare instituțiile statului responsabile de verificarea acestui dezastru la bugetul țării? Oare PNL girează pentru acești iresponsabili PSD-iști care ne-au exasperat atâția ani, renăscuți acum ca «experți» PNL? Unde e reforma administrației publice, profesionalizarea instituțiilor? Sau poate că la devalizat bugetul pe spinarea românilor cinstiți interesele USL-iste converg. În tot acest timp Autostrada Lugoj-Deva este tot în pom, cu o licitație lansată anul trecut și suspendată de 9 luni pentru că cei din CNAIR nu sunt capabili să răspundă la neclaritățile ofertanților. Va rămâne o gaură mult și bine, atâta timp cât aceeași «profesioniști» se ocupă de ea, în timp ce românii ce se târăsc pe drumurile naționale criminale plătesc prețul hoției și incompetenței”, a încheiat deputatul USR de Timiș.


/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/