După aproape 3 luni de când a preluat conducerea societății Transport Urban Reșița, Daniel Jurubescu admite că nu este o treabă ușoară. Pe scurt, indiferent de cât de bune sunt intențiile și cât de multe sunt ideile, totul se reduce la resursele financiare disponibile. Iar la acest capitol, Reșița nu excelează. Totuși, spune Jurubescu, autobuzele reșițenilor sunt „mai multe decât pregătite pentru iarnă”.
A preluat conducerea societății de transport public din Reșița la mijlocul lunii august a acestui an. Spunea atunci că nu poate da detalii despre noua sa funcție, pentru că nu are prea multe cunoștințe din interior. Acum însă Daniel Jurubescu a ajuns la concluzia că este un job interesant, dar că firma nu poate fi comparată totuși cu o societate comercială axată pe profit. „Este un job foarte interesant. La ora asta pot să spun că în linii mari am înțeles tot ce înseamnă activitatea asta, poate cu mici excepții. E o activitate foarte importantă, e un serviciu public, până la urmă, nu este neapărat un business pentru că nu se așteaptă neapărat la a face profit, ci altele sunt prioritățile: un transport civilizat, în limita în care putem face un transport civilizat, pentru că până la urmă asta e Reșița, astea sunt bugetele, astea sunt autobuzele pe care le avem. Nu vom putea face mâine nici avioane, nici metrou și nici nu le putem face mai noi”, spune Jurubescu.
Și când vine vorba despre sezonul rece, discuția ajunge tot la bani. Din fericire, zăpada se lasă așteptată… „Suntem mai mult decât pregătiți de iarnă, toate reviziile sunt făcute, cumpărăm și cauciucuri, deși nu avem atâția bani. Avem avantajul că nu trăim într-o zonă exagerat de friguroasă. Ăștia suntem, cu bune și cu rele, intenția e să facem numai lucruri bune, chiar dacă nu ne ies întotdeauna. Și eu mi-aș dori autobuzele să fie mai curate, oamenii mai bine pregătiți, să mulțumim pe toată lumea, din păcate nu reușim întotdeauna, dar încercăm, pe cât posibil”, a motivat Daniel Jurubescu, directorul TUR, eventualele neajunsuri pe care reșițenii le reclamă, de cele mai multe ori, în mediul online.