Au început înscrierile pentru Târgul de Paște! De ce documente au nevoie comercianții care vor să participe?

Primăria Municipiului Timişoara, prin Casa de Cultură a Municipiului, organizează cea de-a XIII-a ediţie a Târgului de Paşte în perioada 27 martie-20 aprilie. Expozanţii interesaţi de participarea la Târgul de Paşte vor trebui să pregătească anumite documente.

Căsuţele vor fi amplasate în Piaţa Victoriei, iar expozanţii interesaţi de participarea la Târgul de Paşte vor trebui să depună, în intervalul 5 martie-15 martie, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, str. Miron Costin nr. 2 (orar: luni-vineri, 11.00-15.00), următoarele documente:

  • formular (word) de participare la Târgul de Paşte;
  • CD cu poze şi lista produselor comercializate;
  • copie xerox după actele firmei;
  • certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;
  • copie contract de colectare uleiuri şi grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat;
  • copie contract de colectare şi evacuare a deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată.

De asemenea, expozanţii care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Timiş.

Totodată, pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele).

În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă şi mai diversificată.