Atenția față de nevoile angajaților – un must pentru afacerile de succes

Angajații determină succesul unui business, dacă acesta se adaptează la nevoile angajatului modern. O nouă ediție HR VIBES la Timișoara – practici, tendințe și previziuni.

Pe o piață a muncii în continuă schimbare, rolul departamentelor de resurse umane capătă noi valențe, strategice, care sunt văzute acum ca un partener de business cu focus asupra oamenilor din interiorul organizațiilor.

Cum îmbunătățim experiența angajaților pentru a ne asigura că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente? Sunt întrebări la care se va răspunde cu ajutorul BusinessMark, care organizează în 28 martie o conferință dedicată industriei de HR.

În cadrul evenimentului, care va avea loc la Hotelul Tresor Le Palais din Timișoara, se va discuta despre ce se întâmplă acum în câmpul muncii, despre tendințe și previziuni și nu în ultimul rând despre bune practici aplicate și aliniate cu noile cerințe din piață. Toate aceste subiecte vor fi dezbătute împreună la HR Vibes alături de specialiștii din domeniul resurselor umane ce reprezintă companii precum LIDL, BRITISH AMERICAN TOBACCO, FLEX, KIMBALL ELECTRONICS ROMÂNIA, KFC, PIZZA HUT, TACO BELL ROMANIA, SOFTVISIO, BENEFITONLINE sau MEWI.

Întâlnirea organizată de BusinessMark este susținută de: Romanian Software, Signal Iduna, AVIS, Max Relax, Wellington. Mai multe detalii despre conferința HR Vibes Timișoara și modalitatea de înscriere se pot obține de pe: https://bit.ly/2to0Wn2.

Express de Banat este partener media al acestui eveniment.