Primăria Timișoara caută o firmă care să se ocupe de depozitarea, procesarea arhivistică, conversia digitală și prelucrarea documentelor. Spațiul existent este aproape plin.
Licitația a fost lansată și pornește de la 6 milioane de lei. Firma care va primi contractual va trebui să se ocupe de 2.500 de metri liniari de documente, arhivate în 6 spații de depozitare. Potrivit caietului de sarcini, arhiva PMT din depozite este inventariată, ordonată, etichetată din punct de vedere arhivistic, fiind grupată pe unități arhivistice. Spațiul de arhivare existent este ocupat în proporție de 98%.
„În vederea respectării prevederilor Legii Arhivelor Naționale nr.16/1996, republicată, este necesară achiziționarea serviciilor de depozitare, întrucât municipiul Timișoara nu dispune de spațiu corespunzător și de logistica necesară realizării acestor activități. În baza acordului-cadru si al contractelor subsecvente ce se vor încheia, se va asigura desfășurarea în bune condiții și în conformitate cu legislația în vigoare a serviciilor de depozitare, utilizare documente, căutare și aducere din arhivă, restaurare documente și refacere unități arhivistice, conversie digitală și prelucrare și alte servicii conexe”, se mai arată în caietul de sarcini.
Firmele interesate se pot înscrie la licitație până în 30 ianuarie 2025.