Apă de ploaie pe drumul lui Cuc! Lucrările pe DN 57, la mila Domnului…

Cei 30 de kilometri de covor asfaltic de pe tronsonul Moraviţa-Oraviţa, dacă ar fi să ne luăm după prognoza meteo, nu par să-şi găsească finalitatea până la sfârşitul acestui an, aşa cum declara ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, în prima vizită efectuată la Oraviţa în luna martie.

Revenit la Oraviţa, la începutul lunii mai, Răzvan Cuc, căruia i s-au alăturat deputatul Luminiţa Jivan, prefectul judeţului Caraş-Severin, Matei Lupu, preşedintele Consiliului Judeţean Caraş-Severin, Silviu Hurduzeu, dar şi primarul oraşului Oraviţa, Dumitru Ursu, se declara mulţumit de modul în care evoluează lucrările pe acest tronson, afirmând că acestea sunt „de amploare şi de foarte bună calitate”.

CITEȘTE ȘI: Ministrul Transporturilor, convins de câțiva metri pătrați de asfalt turnat pe DN 57: „Lucrările sunt de amploare și de foarte bună calitate!”

De la ultima vizită a ministrului Cuc, în săptămâna imediat următoare (6-10 mai), nici că s-a mai lucrat ceva! La ieşirea din Oraviţa spre Moraviţa nu s-au mai adus alte modificări decât cele constatate de Cuc (aproximativ 100 de metri de covor asfaltic), cealaltă bandă de circulaţie fiind decopertată şi fără utilaje în zonă.

Cu privire la încetinirea lucrărilor pe tronsonul de drum DN 57, de săptămâna trecută, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara a explicat, prin reprezentantul Sebastian Horvath, următorul lucru pentru expressdebanat.ro: „Nu s-a lucrat pe DN 57 şi nu a existat niciun utilaj pe drum, în data de 10 mai, datorită faptului că prognoza meteo pentru ziua respectivă arăta o probabilitate mare de precipitaţii şi nu au fost pornite agregatele, existând riscul ca lucrările să nu poată fi executate din cauza precipitaţiilor”.

Pe parcursul acestui an, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara, prin Secţia Producţie Lucrări, anunţă lucrări de întreţinere pe DN 57, tronson cuprins între km 153 +000 – 177 +250 (Oraviţa – limită cu judeţul Timiş). Mai exact, toate aceste lucrări presupun:

-tratarea defecţiunilor, inclusiv cu refacerea completă a structurii rutiere, prin burduşiri, pe o suprafaţă de 3.500 de metri pătraţi;

-reciclare, la rece, pe o lungime totală de 8 kilometri;

– aşternerea covorului asfaltic de 6 cm grosime, în lungime de 24,25 km.

Până la momentul actual au fost realizate: „burduşiri pe o suprafaţă de 500 de metri pătraţi, precum şi turnarea a 300 de metri de covor asfaltic. Astăzi, 13 mai, continuă aşternerea covorului asfaltic în oraşul Oraviţa, fiind pregătit, prin frezare, un tronson de 400 de metri de drum. Mâine, 14 mai, vor începe lucările de reciclare la rece pe tronsonul cuprins între kilometrii 154+000 şi 156+000 (între Oraviţa şi Greoni). Facem precizarea că toate aceste lucrări sunt realizate în măsura în care condiţiile atmosferice permit executarea lor”, a concluzinat reprezentantul DRDP Timişoara, Sebastian Horvath.