1. Informaţii generale privind vânzătorul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefaxşi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact:
Primăria Municipiul Caransebeș, cu sediul în municipiul Caransebeş, strada Piaţa Revoluţiei nr. 1, telefon: 0255-514885, fax;0255-515139, CUI 3227947.
2. Informaţii generale privind obiectul vânzării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
Teren înscris în CF nr.42107, nr.cad.42107, în suprafață de 23 mp, proprietatea municipiului Caransebeș domeniul privat, situat în intravilanul municipiului Caransebeș.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Participanții la licitaţie trebuie să prezinte dovada achitării taxei de participare la licitație, garanţiei de participare la licitaţie şi a caietului de sarcini, conform documentației de atribuire.
4. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Documentația va putea fi achiziționată începând cu data publicării anunțului până în data de 14.12.2021, de luni-joi între orele 07:30-16:00, vineri între orele 07:30-13:30.
5. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Compartimentul relații cu publicul, registratura, arhiva din cadrul Primăriei municipiului Caransebeș, str.Piaţa Revoluţiei, nr.1.
6. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:
Documentația de atribuire va fi pusă la dispoziția celor interesați contra sumei de 50 lei, contravaloarea acesteia se achită la casieria Primăriei Municipiului Caransebeș sau în contul nr.RO45TREZ18221390207 deschis la Trezoreria Caransebeș.
7. Data limită pentru solicitarea clarificărilor:
Data limită pentru solicitarea clarificărilor este 17.12.2021
8. Informaţii privind ofertele:
La licitație pot participa persoane fizice și juridice, iar condițiile se regăsesc în documentația de atribuire.
9. Data limită de depunere a ofertelor:
Data limită de depunere a ofertelor este 21.12.2021, ora 10:00.
10. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Ofertele se depun la Serviciul Relații cu Publicu din cadrul Primăriei Municipiului Caransebeș, str.Piața Revoluției, nr.1.
11. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Oferta trebuie depusă într-un exemplar original.Ofertele se depun în doua plicuri sigilate, unul exterior și unul interior, care se înregistrează în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora.
12. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor:
Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura în data de 21.12.2021, ora 14:00, la Primăria municipiului Caransebeș, cu sediul în str.Piața Revoluției, nr.1.
13. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Soluționarea litigiilor apărute în legătură cu atribuirea, încheierea, executarea, modificarea și încetarea contractului de vânzare-cumpărare, se realizează conform prevederilor Legii nr.554/2004 privind contenciosul administrativ.
Plângerea prealabilă se adresează autorității publice în termen de 30 de zile.
Acțiunea în justiție se poate introduce la Tribunalul Caraș-Severin, Reşiţa, Str. Horea nr. 2-4 Telefon:+40255213304, +40255213135 Fax: +40255211554
Termenul pentru introducerea acțiunii este de 6 luni de la:
a) data primirii răspunsului la plângerea prealabilă sau data comunicării răspunsului nefavorabil, considerat nejustificat;
b) data expirării termenului legal de soluționare a cererii, dar nu mai târziu de un an de la data emiterii actului.
Pentru motive temeinice, în cazul actului administrativ unilateral, cererea poate fi introdusă și peste termenul de 6 luni, dar nu mai târziu de un an de la data emiterii actului.