Andrei Ungur, despre proiectul de modernizare a căii ferate Caransebeș-Lugoj: „Dezvoltăm Caraș-Severinul!”

untitled design set 970x90 px

Veste mare astăzi pentru sistemul feroviar din România. A fost lansată licitația publică pentru proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare a căii ferate Caransebeș-Lugoj -Timișoara, proiect care va face posibilă circulația trenurilor cu o viteză maximă de până la 160 de km/h. Secretarul de stat Andrei Ungur anunță ce clădiri vor fi reabilitate sau chiar ridicate de la zero în Caraș-Severin prin acest proiect.

CFR Infrastructură a lansat astăzi licitația publică pentru proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare a două loturi din linia feroviară Caransebeș-Timișoara-Arad. Primul lot este cuprins între Caransebeș și Lugoj, iar cel de-al doilea, între Lugoj și Timișoara Est. La finalul lucrărilor, trenurile vor putea circula pe acest tronson care are o lungime de 94 kilometri cu o viteză de până la 160 km/h.

Andrei Ungur, secretar de stat în Ministerul Dezvoltării și omul despre care se spune că va prelua funcția de administrator public al județului Caraș-Severin, vorbește despre tronsonul Caransebeș-Lugoj, care va cuprinde, printre altele, construcția a 24 de km de linii noi, reabilitarea a 12 poduri și 49 de podețe, construcția un pasaj denivelat, implementarea a 4 instalații de centralizare electronică.

De asemenea, mai spune Ungur, același proiect presupune și reabilitarea clădirilor pentru călători din Caransebeș, Zăgujeni și Găvojdia, iar cea din Căvăran se va reconstrui. O altă clădire nouă va fi ridicată în gara din Caransebeș, pentru mentenanța și revizia trenurilor.

„#PNRR” și „##DezvoltamCarasSeverinul” sunt haștagurile care însoțesc postarea lui Andrei Ungur pe pagina de Facebook.

CITEȘTE ȘI: Modernizarea căii ferate Caransebeș-Timișoara, scoasă la licitație de CFR. Investiția se ridică la peste trei miliarde de lei

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/