Acțiunile desfășurate de CCIAT vor include asistență specializată, îndrumare, tehnoredactarea actelor necesare legate de înființarea firmei, desfășurarea activității, suspendarea activității, dizolvarea firmei, întocmirea dosarului, depunerea dosarului în format electronic și ridicarea înscrisurilor doveditoare. Termenul de depunere a declarației de beneficiarul real este 1 noiembrie al acestui an.
Serviciile se adresează celor care doresc consiliere în ceea ce privește deschiderea unei firme, se vor îndrepta spre alegerea celei mai potrivite forme de organizare a unei societăți cu respectarea legislației în vigoare în funcție de domeniul de activitate, dar și pregătirea profesională a solicitantului în cazul schimbărilor ce pot interveni la înființarea unei societăți (schimbare de sediu, deschiderea unui punct de lucru, majorarea capitalului social, cesiunea părților, modificarea obiectului de activitate, retragerea asociaților, revocări și numiri de administrator sau chiar schimbarea denumirii firmei). Toate acțiunile de mai sus se vor efectua în temei legal, pentru a preveni acțiunile ilegale de spălare de bani sau fals în acte.
„În contextul crizei actuale cauzate de impactul pandemiei COVID-19, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș facilitează accesul rapid și ușor al operatorilor economici la serviciile care privesc înființarea și funcționarea unei firme. Serviciile menționate se fac în baza unui contract de prestări servicii și pe baza unei procuri speciale sau a unei delegații de reprezentare. Serviciile sunt puse la dispoziția tuturor operatorilor economici și persoanelor interesate.”, transmit cei de la CCIAT.
*
Firmele care au calitatea de membru CCIAT beneficiază de reduceri la tarifele practicate. Persoanele fizice și firmele interesate pot suna la numărul de telefon 0729.611.051 sau pot trimite un mesaj la adresa de e-mail: mtomescu@cciat.ro. Informații detaliate privind actele necesare și modalitatea de lucru sunt disponibile pe site-ul: www.cciat.ro