Administratorii asociațiilor de proprietari din Caransebeș, nemulțumiți de schimbările din AquaCaraș!

sedinta aquacaras 1

La ședința comună de zilele trecute, administratorii asociațiilor de proprietari au sesizat mai multe probleme care provoacă neplăceri cetățenilor și care afectează bunul mers al activității în cadrul asociațiilor.

Subiectul apei potabile în Caransebeș a fost mereu un subiect fierbinte atât pentru administrație, cât și pentru cetățeni. Luni, 19 iulie, reprezentanții Primăriei Caransebeș și-au asumat rolul de mediatori între societatea care gestionează furnizarea apei și canalului și reprezentanții asociațiilor de proprietari. Nemulțumirile expuse cu privire la schimbările recente din AquaCaraș au dus la un schimb de replici între cele două tabere:

„De câțiva ani facem tot felul de solicitări cu privire la pierderile de apă din teritoriu, să vedem și noi de ce apometrele centrale de la scări nu bat cu cele puse pe magistrala de AquaCaraș. Sunt asociații unde oamenii sunt cu plățile la zi și nu e normal sa existe diferențe”, a spus unul dintre administratori. „Vrem să știm de ce în anumite cartiere nu există presiune la etajele superioare? Vin oamenii și se plâng la noi că le intră centralele și mașinile de spălat pe avarii, nu știm ce să le răspundem”, reclamă un alt președinte de asociație.

Directorul Gheorghe Filipescu a dat asigurări că se va forma o echipă care va răspunde solicitărilor din teren: „Propun să facem o echipă din care să facă parte și un reprezentant al Primărie și să mergem zilnic pe teren să încercăm să rezolvăm astfel de probleme”.

Problemele ridicate au fost și de natură administrativă: „De când ați mutat sediul AquaCaraș nu ne mai ajung facturile la timp, nu reușim să ne încadrăm în termenele de plată, nu toți președinții sau administratorii se descurcă pe calculator să poată primi factura pe email. Unii avem o vârstă, ne e greu să ne deplasăm până la noul sediu din afara orașului, dacă avem nevoie de lămuriri suplimentare la unele facturi. Vă rugăm să faceți un punct de lucru, o casierie în oraș ca să ne descurcăm mai ușor.”, reclamă unul dintre administratori.

„Vom încerca să găsim noi o locație, pentru a veni în sprijinul asociațiilor și implicit al cetățenilor din Caransebeș cu privire la acest aspect. Încercăm să identificăm o locație unde AquaCaraș să aibă un birou în oraș, deja m-am oferit să îi sprijin cu acest lucru.”, a spus în ședință primarul Felix Borcean.