Dacă la prima strigare niciun specialist nu s-a arătat interesat să se ocupe de studiile necesare începerii proiectului trenului cu hidrogen Reșița-Timișoara, Primăria Reșița a redeschis licitația pe SEAP în speranța că a doua oară va fi cu noroc.
Proiectul a cărui valoare estimată este de 16,37 de milioane de lei, bani în care intră elaborarea studiilor și a documentației necesare investiției „Reabilitare/Modernizare infrastructură feroviară Reșița Nord – Timișoara Nord cu extensie Voiteni – Stamora Moravița – frontieră”, nu și-a găsit niciun câștigător în primă fază. Mai precis, la prima licitație demarată în 15 iunie nu și-a depus nicio firmă oferta, depășindu-se astfel termenul-limită de 21 iulie. Așa se face că, în 16 august, Primăria Reșița a reluat licitația.
Firma câștigătoare are de îndeplinit, în termen de 18 luni de la semnarea contractului, următoarele sarcini:
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 28 septembrie, ora 15.00.