32 de metri pătrați pentru atracțiile turistice din Caraș-Severin

Consiliul Județean Caraș-Severin a promovat principalele atracții turistice ale județului la ediția de toamnă a Târgului de Turism al României care s-a încheiat zilele trecute. Vizitatorii standului au fost întâmpinați de angajații Serviciului Promovare Turism, care le-au pus la dispoziție o serie de materiale de promovare: harta turistică a județului Caraș-Severin, pliante care prezintă atracțiile turistice din Parcul Național Semenic – Cheile Carașului, Parcul Național Cheile Nerei – Beușnița, Parcul Natural Porțile de Fier și din zona Băile Herculane.

Pe durata târgului au fost distribuite cărți de vizită cu stick-uri USB, prin care cei interesați au putut afla informații necesare, precum unitățile de cazare și de alimentație publică din județ, dar și detalii cu privire la principalele evenimente culturale organizate anual.

Costumele populare tradiționale aflate în patrimoniul Muzeului Județean de Etnografie și al Regimentului de Graniță Caransebeș au fost și ele promovate împreună cu produsele culinare recunoscute din Banatul Montan. Este vorba despre produse de carne, răchie, sucuri naturale, conserve de tot felul, brânzeturi sau mălai copt, foarte apreciate de vizitatorii standului. Apa plată Aur’a, marcă parteneră Express de Banat, a fost și ea promovată la târg în baza unei colaborări semnate de firma producătoare și Consiliul Județean Caraș-Severin.

Ediția de toamnă a Târgului de Turism al României s-a desfășurat la ROMEXPO – Pavilionul B2 din capitală, standul de promovare pus la dispoziția județului Caraș-Severin având o suprafață de 32 mp, cheltuielile de participare fiind de 20.000 lei.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/