10.000 de euro pentru cea mai bună idee de business!

antreprenoriat

„Antreprenoriat în Mișcare”, programul realizat cu sprijinul Decathlon și Primăria Reșița, și-a desemnat câștigătorul. Acesta a plecat acasă cu un premiu substanțial.

„Antreprenoriat în Mișcare” a ales cea mai bună idee de business, înscrisă în prima ediție a programului pentru dezvoltarea turismului sportiv din Reșița și Caraș-Severin. În programul dezvoltat sub umbrela RO Bike Valley și implementat cu sprijinul Primăriei Reșița, au participat 11 antreprenori și viitori antreprenori locali care și-au prezentat propunerile de afaceri ce conectează turismul și sportul pentru zona locală.

„Acest program ne-a confirmat dorința localnicilor de exploatare, dezvoltare, conectare. Am apreciat faptul că toți participanții au fost deschiși să colaboreze, să primească feedback pentru a-și îmbunătăți ideile cu impact în plan local. Credem că prin acest program am reușit să dăm startul unei rețele locale de antreprenori, unor conexiuni și unei comunități de antreprenori din aria de turism și sport.”, a declarat Raul Buzgar, responsabil producție Decathlon România.

leader board 728 x 90 px

Ideile de business au fost construite pe patru criterii – relevanță pentru zona locală, impact și inovație, soluție și fezabilitate, sustenabilitate și buget – care au reprezentat și criteriile de jurizare pentru marele premiu.

Marele premiu în valoare de 10.000 de euro, pus la bătaie în cadrul primei ediții „Antreprenoriat în Mișcare”, a fost câștigat de Raul Cojocaru, cu proiectul „movemountains”. Afacerea locală propusă de acesta are în vedere dezvoltarea business-ului existent Move Mountains – școală de schi și snowboard, ce își desfășoară activitatea în trei stațiuni din Caraș-Severin – Văliug, Semenic și Muntele Mic.

„Prin participarea în cadrul programului am avut oportunitatea să mă conectez cu ceilalți antreprenori locali și să descopăr noi oportunități. Un sprijin pentru dezvoltarea business-ului meu, care își propune extinderea școlii de schi și snowboard, cu instructori atestați, activități extrasezon – pe timp de vară și îmbunătățirea shopului online creat.”, a precizat Raul Cojocaru.

Ioan Popa, primarul Reșiței, a mulțumit companiei Decathlon – cel mai mare retailer european de articole sportive – pentru inițiativă, precizând, totodată, ca va fi mereu un susținător al oamenilor care iubesc sportul și mișcarea.

Mulțumesc Decathlon pentru această inițiativă foarte frumoasă. În primul rând pentru că ea se adresează unui public dinamic, unui public tânăr, iar când spun tânăr nu mă refer neapărat la vârstă. Tânăr poate fi legat de optimism, de acțiune, de dinamică, de tenacitate, de oameni care vor să schimbe în jurul lor lucruri. Și Decathlon este un susținător al mobilității alternative. Eu sper ca acest sâmbure să se constituie într-un sâmbure al viitorului relațiilor între Primăria Reșița – comunitatea din Banatul de Munte și Decathlon.”, a declarat primarul Reșiței.

antreprenoriat 2