Ziarul Primăriei se închide! Noul primar vrea o comunicare modernă și eficientă cu lugojenii și oprește Monitorul de Lugoj

După cum a anunțat și în campanie, noul primar Claudiu Buciu a desființat publicația lunară „Monitorul de Lugoj”, realizată de funcționarii din Primărie care ar fi trebuit să se ocupe de accesarea fondurilor europene.

„Așa cum am spus, Monitorul de Lugoj este desființat. Vom găsi o modalitate de a publica hotărârile de consiliu cu caracter normativ, într-o revistă care va fi distribuită cetățenilor, începând de la anul. Este o idee, dar încă nu am decis. În momentul de față, comunicarea cu cetățenii va fi pe site și pe pagina de Facebook a Primăriei.”, a precizat edilul-șef.

Primarul Claudiu Buciu intenționează să desemneze un responsabil cu comunicarea: „Până acum, site-ul primăriei era foarte puțin actualizat, pentru că nu se ocupa nimeni de el. Ne lipsește acest om de comunicare. Deocamdată, toți colegii care puteau să se ocupe sunt în carantină. Vom desemna sau vom angaja o persoană responsabilă cu comunicarea, evident, nu acum, pentru că în acest moment altele sunt prioritățile presante”.

Având în vedere că audiențele cu cetățenii au fost suspendate, ca măsură luată la nivel național pe timp de pandemie, comunicarea va fi pe mail, pe Facebook și pe site-ul Primăriei.

„Actele se pot înregistra electronic și prin poștă. Taxele, impozitele sau amenzile se pot plăti la orice bancă din oraș. La Primărie este afișat un document unde sunt specificate conturile corespondente pentru fiecare plată.”, precizează primarul Claudiu Buciu.

Comunicarea permanentă cu instituțiile și efectuarea plăților online sunt aspecte importante, în condițiile în care rata de infectare este de peste 3 la mie, iar lugojenii sunt sfătuiți să evite pe cât posibil deplasările în oraș.