Hotelul Versay din centrul vechi al stațiunii de pe Valea Cernei și ștrandul cu același nume din zona Parcului Vicol nu fac rabat de la calitate!
Cele două unități au apărut mai degrabă accidental în lista cu probleme identificate de comisarii de la Protecția Consumatorilor, iar activitatea nu le-a fost niciodată suspendată. Pentru că nu e nimic de ascuns, reprezentanții Versay Băile Herculane au ținut să-i liniștească pe clienții care le-au trecut pragul, dar și pe cei care aleg de acum încolo confortul și ospitalitatea unuia dintre cele mai moderne hoteluri din stațiune.
Printre „marile” nereguli depistate de ANPC, potrivit procesului-verbal întocmit la fața locului, ar fi că, la prepararea pastelor, în loc de parmezan s-a folosit „formaggio gastro expert”, iar la prepararea unui capuccino nu s-a folosit frișca din meniu, ci un alt tip. La fel de „grave” și alte două constatări: au fost identificate două camere la care lipseau sitele de protecție împotriva țânțarilor, iar la piscina acoperită nu exista niciun afiș cu adâncimea apei.
„Am primit un avertisment, nu am avut închis nici hotelul, nici ștrandul! Noi ne-am conformat imediat, am corectat de îndată deficiențele constatate de cei de la Protecția Consumatorilor. Nu ne deranjează astfel de controale, considerăm că sunt binevenite. Nu ne face însă deloc bine dacă pentru astfel de mici nereguli, pe care le putem corecta imediat, suntem prezentați alături de agenți economici la care poate că există probleme serioase, alimente expirate, condiții mizere, lucruri care pun sănătatea consumatorilor în pericol. Noi am investit mult pentru a aduce Hotelul Versay la standard de 4 stele, suntem foarte riguroși în tot ce facem, suntem exigenți cu personalul, toate astea doar pentru a avea clienți mulțumiți!”, a spus Vera Gherga, administratorul hotelului.