Se lucrează intens pe sectorul de cale ferată Timișoara Est – Ronaț Triaj. Este aproape gata montarea liniei 133C, de aproape 500 de metri, linia dintre Timișoara – Jimbolia și stația Ronaț Grupa D.
CFR Infrastructură Timișoara a publicat noi imagini cu lucrările și anunță că acest segment este primul reabilitat din marele proiect de modernizare a căii ferate ce străbate Timișoara.
„Este primul tronson de linie ferată reabilitată și montată definitiv în cadrul lucrărilor de pe Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj. Urmează lucrări de completare cu piatră spartă, buraje tehnologice și montarea a doi schimbători de cale noi, astfel încât, în luna martie să fie deschisă circulația feroviară provizorie pe această variantă”, a transmis CFR Infrastructură Timișoara.
Potrivit bilanțului publicat de CFR SA la finalul anului trecut, lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj avea un stadiu de execuție de 1,5%. Tronsonul are aproape 13,9 kilometri, iar reabilitarea costă 1,4 miliarde de lei. Termenul de finalizare este anul 2026.