Trafic dat peste cap! Coloane de mașini pe 80 de kilometri între Topleț și Caransebeș!

drum surpat plugova 1

Carosabilul surpat din zona Plugova a dat peste cap traficul rutier între Băile Herculane și Caransebeș.

Traficul rutier pe DN 6, în județul Caraș-Severin, este în continuare aglomerat din cauza problemelor la partea carosabilă înregistrate la km 397 – Plugova, iar din zona localității Topleț până în municipiul Caransebeș, pe o distanță de aproximativ 80 de km, s-au format ieri după-amiază coloane de autovehicule aflate în mișcare, pe ambele sensuri de mers.

„Polițiștii rutieri acționează în continuare în zonă și monitorizează în permanență situația din trafic pentru prevenirea accidentelor rutiere. De asemenea, reamintim că restricția rutieră temporară instalată pe respectiva porțiune de drum este de 30 km/h, fiind semnalizată corespunzător.”, transmit reprezentanții IPJ Caraș-Severin.

Până la remedierea provizorie a situației de către administratorul drumului, conducătorii auto, cu precădere cei ai vehiculelor de mare tonaj, care intenționează să tranziteze tronsonul de drum, sunt sfătuiți să ia în calcul folosirea următoarelor rute alternative:

  • E 70 – Centura Municipiului Drobeta Turnu-Severin – DN 67 Motru – DN 67 Târgu -Jiu, pentru sensul de mers Drobeta Turnu-Severin – Caransebeș;
  • Centura Municipiului Caransebeș – DN 68 Oțelu Roșu – E79 Hațeg – Târgu-Jiu, pentru sensul de mers Caransebeș – Drobeta Turnu-Severin.

drum surpat plugova

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că se intervine în permanență pe DN6, în zona localității Mehadia. Săptămâna trecută au fost făcute lucrări de remediere la tasarea produsă anterior pe același tronson. Aceste tasări s-au produs în urma precipitațiilor abundente din ultima perioadă, spun cei de la CNAIR.

„Pentru remediere s-au făcut lucrări la șanțuri de gardă, un dren longitudinal de 50 metri lungime, excavații, trei drenuri transversale pentru captarea infiltrațiilor de apă din sistemul rutier, s-a refăcut apoi sistemul rutier cu geotextile, piatră brută, balast, strat de piatră spartă și trei straturi de asfalt. Tasarea a fost remediată ca lucrare în regim de urgență, pe o grosime de peste 2 metri, dar s-a constatat că este o tasare de mai mare adâncime pentru care este nevoie de lucrări mai ample. Se intervine în permanență cu material granular pentru aplanarea denivelării.”

În perioada imediat următoare vor fi făcute expertize geotehnice și foraje pentru a se afla care este cauza exactă a cedării.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/