Timpi mari de așteptare la trecerea peste calea ferată de la Pădurea Verde din Timișoara

calea ferata de pe str. gheorghe adam din timisoara

Șoferii sunt nemulțumiți de faptul că trebuie să aștepte mult timp la bariera la trecerea peste calea ferată de la Pădurea Verde din Timișoara. CFR Infrastructură vine cu o serie de explicații.

CFR Infrastructură Timișoara anunță că a primit sesizări din partea șoferilor cu privire la timpii mari de așteptare la trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Gheorghe Adam din Timișoara. Instituția explică faptul că se poate ajunge și la timpi de așteptare de până la 30 de minute și a enumerat mai multe motive, printre care lucrările de modernizare a căii ferate.

Sucursala Regională de Căi Ferate Timișoara, informează că durata de închidere a barierei este determinată de respectarea strictă a normelor de siguranță feroviară și rutieră. Închiderea barierelor trecerilor la nivel se realizează cu anticipație, pentru a permite circulația în condiții de maximă securitate a trenurilor, conform reglementărilor în vigoare. Menționăm că, în anumite situații, intervalul de așteptare poate fi influențat deoarece: Pe Lotul 3 – Cap X Timișoara Est se execută lucrări la infrastructura feroviară. Din acest motiv, trenurile circulă cu viteză redusă în această zonă, pentru siguranța călătorilor și a personalului care lucrează; Pentru trenurile care opresc în stație și sosesc din direcția Timișoara Nord sau Ghiroda, IDM pune pe liber semnalul de ieșire și declanșează închiderea barierelor cu aproximativ 4-5 minute înainte ca trenul să ocupe secțiunea de macazuri la intrare. Trenul părăsește stația spre Remetea Mare sau Giarmata în aproximativ 12-13 minute, iar barierele se deschid doar după ce trenul a ieșit complet din stație (circa 16-18 minute în total). Dacă are loc o încrucișare de trenuri, se mai adaugă aproximativ 12-13 minute, astfel încât barierele pot rămâne închise până la 30 de minute; Unele trenuri de marfă au lungimi mai mari și necesită mai mult timp pentru a traversa zona de trecere. Din acest motiv, barierele pot rămâne coborâte mai mult decât de obicei”, a transmis CFR Infrastructură Timișoara.

În final, instituția a precizat faptul că stația Timișoara Est se află în plin proces de modernizare, iar la finalizarea lucrărilor, trecerea la nivel cu calea ferată de pe str. Gheorghe Adam va fi desființată. Aici va fi construit un pasaj superior ce va deservi traficul rutier și pietonal.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/