Timișoara, văzută prin lentila influencerilor. Tur special pentru generația Instagram

obiectiv din cadrul turului instagramabil al timisoarei

Turul instagramabil al Timișoarei este o invitație vizuală inedită pentru descoperirea orașului – un nou proiect turistic menit să ofere atât vizitatorilor, cât și localnicilor un traseu cu 40 de obiective demne de fotografiat și împărtășit în social media. Turul este creat în colaborare cu influenceri locali. 

Noul produs turistic a fost creat de Organizația Managementul Destinației (OMD) Timișoara. Obiectivele incluse sunt dintre cele mai atractive, din punct de vedere vizual, din Timișoara, despre care influencerii locali cred că au potențial să atragă atenția și aprecierile celor care navighează pe rețelele de socializare.

turista care fotografiaza un obiectiv din timisoara

„Sunt vremuri în care partea vizuală e din ce în ce mai importantă, în care social media are importanță din ce în ce mai mare. Tinerii încep să își aleagă destinațiile de călătorie bazându-se mult pe imagini pe care le găsesc în online. Turul acesta este un produs turistic nou, dar și o invitație către timișoreni să se plimbe prin oraș, să îl vadă cu alți ochi. Turul oferă 40 de obiective pe care le-am ales împreună cu Roxana Puriș și Alexandra Pîrv, alături de colegul nostru Ludovic Satmari, care e și ghid turistic și care a validat povestea obiectivelor turistice.”, a explicat Laura Boldovici, directoarea OMD Timișoara.

lansare a turului instagramabil al timisoarei

Roxana Puriș este una din creatoarele de conținut din Timișoara implicată în proiect. Pe lângă activitatea de pe Instagram, Roxana (@roxanapuris) a lansat și un brand de modă – produs în Timișoara – care se axează pe conceptul de „slow fashion”.

„E un tur instagramabil în principiu pentru turiștii care vin și care vor să petreacă trei ore, să vadă locații frumoase și să facă poze, dar și pentru cei din Timișoara. Eu sunt născută aici, am crescut aici, am studiat aici cu câteva mici pauze de studii, am locuit în alte țări și, chiar și așa, multe dintre locațiile din turul cel lung le-am descoperit și eu, la rândul meu, destul de târziu, lucru de care nu sunt neapărat mândră, dar mi-am dat așa seama că avem locuri foarte frumoase și la noi în oraș.”, a spus Roxana Puriș.

Între obiectivele alese se numără Palatul Episcopal Sârbesc sau Casa cu Iederă, fie clădirea de pe Eugeniu de Savoya nr.6 sau strada Regimentul 5 Vânători, adiacentă Pieței Unirii. Atrag atenția nu doar prin frumusețea lor, ci și prin compoziția sau atmosfera pe care o creează. „Este o stradă instagramabilă datorită încadrării.”, a explicat Alexandra Pîrv, cunoscută pe Instagram ca @umbluvandra, acolo unde postează fotografii captivante din călătorii.

obiectiv din cadrul turului instagramabil al timisoarei (1)

obiectiv din cadrul turului instagramabil al timisoarei (1)

turul instagramabil al timisoarei (1)

obiectiv din cadrul turului instagramabil al timisoarei (2)

Publicul țintă al acestui tur sunt tinerii care folosesc Instagram pentru comunicare, socializare și interacțiune.

„Un tur normal îți arată istoria, poveștile și îți spune întâmplările care au avut loc, pe când un astfel de tur te poartă prin locurile în care faci poze frumoase. Publicul țintă este cel tânăr și utilizatorii acestei rețele sociale. De la un capăt la celălalt al orașului și în toate cele patru puncte cardinale am găsit locuri frumoase cu Roxana și Alexandra, chiar și afară din Timișoara, de-a lungul Begăi, silozurile, podurile, barajul de la Sânmihaiu Român. Poate fi un instrument de promovare pentru că fiecare poză frumoasă realizată, care atrage aprecierea altora, ne promovează.”, a explicat și ghidul turistic Ludovic Satmari.

Anul trecut, OMD Timișoara a lansat turul clădirilor Art Nouveau din oraș. Turul ghidat începe din Piața Unirii, din fața Casei Bruck, continuă pe străzile care duc spre Piața Libertății, parcurge Alba Iulia, iar punctul final este în fața Palatului Lloyd din Piața Victoriei. Traseele sunt disponibile pe www.visit-timisoara.com, site-ul oficial de promovare turistică a orașului.
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/