Timișoara va avea o nouă arteră importantă, cu patru benzi de circulație

inelul42

Timișoara va avea o nouă arteră de legătură, cu patru benzi, care va contribui la fluidizarea traficului. Strada va reprezenta întregimea inelului IV de circulație, fiind cuprinsă între Calea Buziașului și malul stâng al Begăi.

Vești bune în ceea ce privește modernizarea infrastructurii rutiere din Timișoara. Primăria anunță că a finalizat studiul de fezabilitate pentru întregirea inelului IV de circulație. Este vorba de amenajarea unei noi artere de legătură, pe tronsonul cuprins între Calea Buziașului și malul stâng al canalului Bega. Proiectul va fi supus dezbaterii consilierilor locali care vor aproba indicatorii tehnico-economici, precum și studiul de fezabilitate, în următoarea ședință.

Completarea și închiderea Inelului 4 este cheia fluidizării traficului în oraș, împreună cu realizarea centurii, lucrare în sarcina Ministerului Transporturilor. În ultimii doi ani, am finalizat deja o parte din Inelul 4 Nord, segmentul Măcin-Constructorilor-Imbroane, lucrare apreciată atât de locuitorii din zonă, cât și cei din Dumbrăvița. Am finalizat șantierul de pe Prezan-Venus, precum și extinderea și modernizarea Căii Buziașului. Acestea sunt lucrări strâns legate de viitorul tronson. Porțiunea de 7 km dintre Calea Buziașului și malul stâng al Canalului Bega va închide Inelul 4 în zona de sud-est a orașul. În latura vestică a Timișoarei, lucrăm la Pasajul Solventul, am avansat în partea de proiectare la Podul Solventul și am contractat serviciile de proiectare pentru continuarea străzii Gării, respectiv Noua Radială Vest. Gândim strategic traseele de deplasare în oraș, pentru că sunt proiecte care vor influența dezvoltarea Timișoarei în următoarele decenii”, a afirmat primarul Dominic Fritz.

inelul41

Potrivit reprezentanților Primăriei Timișoara, inelul IV se va amenaja ca o arteră de legătură de categoria a II-a și va avea patru benzi de circulație, câte două pe sens, cu o lățime a părții carosabile de 14 metri. Trotuarele, situate de o parte și de alta a părții carosabile, vor avea o lățime de 2,5 metri. În proiect sunt prevăzute piste de biciclete cu lățimea de un metru, pe ambele părți, precum și amenajarea unei zone verzi între piste și carosabil.

Inelul IV va prelua traficul greu și de tranzit între principalele intrări în oraș și zonele de locuințe din zona centrală a Timișoarei, respectiv principalele platforme industriale ale orașului. Amenajarea Inelului IV va fluidiza traficul în oraș și, implicit, va contribui la reducerea poluării mediului înconjurător. Traseul Inelului IV este amplasat parțial pe domeniul public al orașului, prin urmare, pentru realizarea investiției sunt necesare exproprieri pentru terenurile proprietate privată afectate de traseul drumului”, a informat Primăria Timișoara.

Durata de implementare a proiectului este estimată la trei ani. Valoarea estimată a obiectivului de investiției este de aproape 191 milioane de lei, cu TVA inclus.

Primăria Timișoara se află în acest moment în căutarea unei surse de finanțare la nivel național, nu doar pentru acest proiect, ci pentru închiderea completă a Inelului IV”, a detaliat instituția.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/