„Timișoara poate ajunge orașul cel mai atractiv pentru creșterea unei afaceri”

piata unirii

„Timișoara poate ajunge orașul cel mai atractiv pentru creșterea unei afaceri”, consideră Răzvan Negrișanu, consilier local USR. Asta dacă primăria va realiza o strategie de dezvoltare economică, fiind implicați și oamenii de afaceri în acest proces, este de părere alesul local.

Primăria Timișoara are o nouă organigramă, începând din această lună. Documentul prevede, printre altele, și înființarea unui Birou pentru Relații cu Mediul de Afaceri. Răzvan Negrișanu, consilier local USR, spune că inițiativa este una care va duce la o colaborare mai strânsă între primărie și oamenii de afaceri.

Dacă e ceva ce au nevoie, într-un mod vital, afacerile, în această perioadă, este predictibilitatea. Unul din domeniile care a avut de suferit ca urmare a blocării organigramei primăriei a fost relația cu mediul de afaceri. Ea a existat, dar nu la nivelul la care și-o doresc ambele părți, businessul și administrația lui Dominic Fritz. Noua organigramă are un birou dedicat și sperăm să recrutăm oameni care înțeleg că dintr-o colaborare vie, structurată și predictibilă, Timișoara poate ajunge orașul cel mai atractiv pentru creșterea unei afaceri. Afacerile așteaptă nu doar scutiri, așa cum ne-a obișnuit să credem vechiul discurs politic. Așteaptă o direcție strategică pentru oraș în care ele să-și vadă viitorul, informații despre oportunități, forța de muncă, infrastructură pentru business, dar și certitudinea că orașul poate să creeze condiții de muncă și viață pentru angajați, de la spații verzi, de joacă, școli și spitale, până la diversificarea serviciilor de petrecere a timpului liber prin sport sau cultură”, a afirmat Răzvan Negrișanu.

Consilierul local USR a explicat faptul că noul birou care se va ocupa de relația cu mediul de afaceri va avea ca sarcină și atragerea de noi antreprenori în Timișoara, dar și de a dialoga cât mai mult cu oamenii de afaceri.

Instituția pe care ne-a lăsat-o vechea administrație nu avea resursă umană pregătită pentru complexitatea acestui domeniu, iar accesul la primărie era preferențial. Clientelismul în sine este și el o frână pentru un mediu de afaceri dinamic. Noul Birou pentru Relații cu Mediul de Afaceri are rolul de a atrage noi afaceri sau antreprenori de peste tot din țară și din Europa. De a implica mediul de afaceri în elaborarea planurilor și strategiilor de dezvoltare economică. Să organizeze foruri de consultare și dialog ale primarului cu mediul de afaceri local și național, astfel încât mediul de afaceri să cunoască strategiile pentru oraș, iar primăria provocările, nevoile și planurile de dezvoltare ale business-urilor, promovarea economică locală și să întocmească anual un raport public despre starea economică a municipiului Timișoara. Invit oamenii de afaceri să între în contact cu noul birou, după ce acesta va fi operaționalizat și într-un parteneriat cu primăria pentru viitorul orașului”, a precizat Răzvan Negrișanu.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/