Potrivit Glovo, Timișoara se situează în top 10 orașe la numărul de comenzi în platformă din regiunea Europei de Sud-Est. De altfel, un singur timișorean a plasat de la începutul acestui an comenzi care echivalează cu costul a peste 300 de porții de sushi.
Printre cele mai comandate preparate de către utilizatorii din Timișoara se numără burgerii, shaorma și pizza, aceștia preferând cel mai mult bucătăria americană, orientală și italiană. În același timp, cele mai multe comenzi sunt plasate, în general, în zilele de vineri și sâmbătă.
De asemenea, când vine vorba de cele mai comandate produse de la supermarket, aceștia aleg cel mai des apa, bananele și pâinea. Totodată, timișorenii au comandat cu 15% mai multe produse de la supermarket în primele șase luni ale anului, 25% dintre comenzile de la supermarket fiind plasate în a doua parte a zilei, în intervalul 17-19.
Anul acesta, cele mai multe comenzi din Timișoara au fost înregistrate pe 8 martie, de Ziua Femeii, și pe 14 februarie, de Ziua Îndrăgostiților.
Potrivit analizei realizate de Glovo, un utilizator din Timișoara a plasat, în total, peste 300 de comenzi în doar prima jumătate a anului, ceea ce înseamnă, în medie, 1 comandă zilnic.
În plus, cea mai scumpă comandă, îi aparține unui timișorean care a comandat peste 300 de porții de sushi de la începutul anului, în valoare de peste 1500 de lei.
Cel mai activ curier din Timișoara din acest an care a livrat comenzi plasate prin Glovo a parcurs 29.363 de km, adică de aproximativ 13 ori distanța dintre Timișoara și Barcelona.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.