În Timiș funcționează, de luni, un call center pus la dispoziție de prefectură și Direcția de Sănătate Publică. Cetățenii pot primi lămuriri cu privire la pandemie.
Call center-ul este sub coordonarea DSP Timiș, la sediul Direcției de Asistență Socială Timișoara din Calea Lipovei. Numărul este 0356.981 – pentru probleme sociale. Pentru partea medicală rămâne valabil call center-ul DSP. Apelurile vor fi preluate de studenții Universității de Medicină și Farmacie „Victor Babeș” din Timișoara, care sunt voluntari în cadrul proiectului. Centrala poate prelua peste 40 de apeluri simultan.
„Centrala va asigura legătura între serviciile medicale, precum și cele de asistență de urgență și serviciile sociale la un singur număr unic. Totodată va conecta medicii de familie, pacienții, Direcția de Sănătate Publică, CJCCI, precum și Centrul de asistență socială într-un serviciu integrat care va fi coordonat mult mai ușor în perioada următoare”, au anunțat inspectorii DSP Timiș.