Spiritul sărbătorilor, din ce în ce mai aproape. S-a dat startul înscrierilor pentru Târgul de Crăciun!

Cu prilejul sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timişoara, prin Casa de Cultură a Municipiului, organizează cea de-a XIII-a ediţie a Târgului de Crăciun. Ce trebuie să știe expozanții care doresc să se înscrie?

Căsuţele amplasate în Piaţa Victoriei vor fi deschise  în perioada 1 decembrie 2019- 12 ianuarie 2020,  iar în parcarea Modex, standurile cu produse alimentare vor funcţiona din data de 1 decembrie 2019 până în 5 ianuarie 2020.

Expozanţii interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, în intervalul  4 noiembrie – 15 noiembrie, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, str. Miron Costin nr. 2 (orar: luni- vineri 11-15), următoarele documente:

  • formular (word) de participare la Târgul de Crăciun;
  • CD cu poze şi lista produselor comercializate;
  • copie xerox după actele firmei;
  • certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;
  • copie contract de colectare uleiuri şi grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat
  • copie contract de colectarea şi evacuarea a deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată

De asemenea, expozanţii care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare.

Totodată, pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele).

În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă și mai diversificată.

Sursa foto: romaniaturistica.ro

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/