Sorin Grindeanu îl desființează pe Cătălin Drulă! Zero kilometri de autostradă!

sorin grindeanu

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, îi răspunde ironic fostului ministru USR al Transporturilor, Cătălin Drulă, după ce acesta a acuzat că „o şansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL”.

„Cătălin Drulă se plictisește repede să numere până la 10! Cătăline, știu că e complicat să aduni zilnic infimele procente la care a ajuns USR în preferințele românilor, dar chiar e greu să te concentrezi pe lucruri constructive?! Te-ai apucat, în schimb, să scrii pe toți <pereții>! Iar când nu o faci tu, lași lanțul mai larg subordonaților de la Pro Infrastructura”, scrie Grindeanu pe Facebook.

Acesta îi „reamintește” lui Drulă „performanțele” din mandatul său la Transporturi:

– 0 (Zero) km de autostradă

– anularea licitației pentru tronsonul de metrou M6 și creearea unor dificultăți majore cu Banca de Investiții a Japoniei

– anularea contractului pentru modernizarea DN71 Bâldana-Târgoviște

– anularea licitației pentru proiectarea și construirea Centurii Comarnic

– promisiunile multiple din seria „de luna viitoare începe revoluția infrastructurii iar autostrăzile din Moldova vor apărea ca ciupercile după ploaie!”

– un Studiu de fezabilitate „completat” pentru secțiunea de autostradă Târgu Mureș -Târgu Neamț (Moțca)

– lucrări de întreținere pe un fir de cale ferată care au costat 12 milioane de euro pe tronsonul Buzău-Făurei, despre care și acum crede ca au fost de modernizare.

„În concluzie: ai jucat ZERO pe toată linia! Eu repet ce am spus și la audierea mea ca ministru: nu de scandal politic au nevoie acum oamenii, ci de colaborare pentru realizarea unor lucrări concrete promise de toate partidele! Nu te supăra, Cătăline! Vezi partea bună: Ai noroc la bani! Nu la kilometrii de autostradă!”, scrie Grindeanu.

Total neinspirat, fostul ministru USR al Transporturilor, Cătălin Drulă, a acuzat că „o şansă istorică pentru România, PNRR, este făcută praf de PSD-PNL”.

„Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc și deja intrăm în mari întârzieri. Vorbim de un proiect de 320km și 3 mld €! Adică mai mult decât a cheltuit România pentru toate autostrăzile în ultimii 10 ani. Nu visam la acești bani care reprezintă o oportunitate o dată la o generație. Și ne-am bătut cu ardoare la Bruxelles acum un an ca să-i obținem. DA, PSD-ule, sunt supărat că își bate joc Grindeanu de această șansă. Cum să nu fii în stare din septembrie până acum nici să dai un câștigător la licitațiile celor 3 loturi din autostrada A7 Ploiești – Buzău? Ultima amânare a fost pentru 22 februarie ca termen limită de evaluare a ofertelor. Sorine, o ratezi și pe asta? Jumătate din autostradă, adică de la Focșani la Bacău și apoi până la Pașcani, nu e nici azi licitată și o promit abia la jumătatea anului”, a scris Drulă pe Facebook.

Acesta a menționat că, pe restul PNRR-ului de Transporturi, lucrurile stau la fel:

– de autostrada A8 unde nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu avem acord de mediu obținut, suntem departe de momentul lansării licitației de lucrări

– de calea ferată: miliardul de euro pentru reînnoirile, ridicările de restricții și electrificările pe magistralele București – Pitești, Constanța – Mangalia, Giurgiu – Videle, Reșița – Voiteni. Nicio licitație nu a fost lansată pentru aceste proiecte

– sau de metrou: pentru magistrala bucureșteană M4 Gara de Nord – Filaret nu există avize obținute, studiu de fezabilitate aprobat, acord de mediu. Dar până la final de an trebuie contractată jumătate din acest proiect.

„Oricine ar fi ministru ar trebui să nu doarmă noaptea de grija PNRR și să viseze proiectele și termenele. PSD la Transporturi, în schimb: angajări de clientelă, măriri de organigrame, posturi noi, nu scapă nimic de băieții și fetele mufați la banul public. Cum să facem noi PNRR cu căpușele înfipte în vena statului?”, se întreba fostul ministru.

 

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/