Soluții software pentru IMM-uri – beneficii și provocări. Asociația Firmelor Timișene, la dispoziția oamenilor de afaceri

Asociația Firmelor Timișene, un an de la înființare, cu proiecte ample și parteneriate durabile. 

Peste 40 de firme din județul Timiș sunt așteptate joi, 18 octombrie, la Hotel Angellis din Timișoara, de la ora 9, pentru a răspunde la mai multe întrebări care îi frământă pe manageri și antreprenori atunci când analizează oportunitatea de a achiziționa/dezvolta și implementa o aplicație de business.

Cu sprijinul SoftOne Romania, prin prezența speaker-ului Mircea Neagu – Channel Partener Manager, participanților le vor fi prezentate soluții software destinate IMM-urilor cu tot pachetul de beneficii și provocări:

1. Care este momentul în care trebuie să investesc într-o soluție ERP pentru business-ul meu?
2. Ce fel de soluție de gestiune este potrivită pentru compania mea? CRM, ERP, BI, SFA?
3. Care sunt cele mai importante 5 lucruri de care trebuie să ținem cont atunci când alegem implementarea unui ERP?
4. Cloud sau On-Premise, ce variantă de licențiere este potrivită pentru mine? Ce investiții presupun fiecare?
5. Care sunt cele mai des întâlnite capcane în alegerea și implementarea unui ERP?

Ca orice eveniment de business care se respectă, sesiunile de networking vor fi nelipsite, antreprenorii având astfel ocazia să se cunoască mai bine, să creeze noi contacte și, de ce nu, parteneriate durabile.

Asociația firmelor timișene, înființată acum un an și cu acțiuni lunare în program, este constituită ca persoană juridică de drept privat, non-profit, având ca scop principal reprezentarea şi apărarea drepturilor şi intereselor legitime ale membrilor săi întreprinzători (societăţi comerciale sau întreprinderi individuale), atât în raporturile acestora cu autorităţile centrale şi locale, cât şi în raporturile din mediul antreprenorial.

Cu 30 de membri înscriși, până la această oră, asociația urmărește extinderea grupului și, de asemenea, înființarea altor asociații asemănătoare în Arad și Caraș-Severin. Printre principalele obiective în vederea atingerii scopului propus se numără:

  • Dezvoltarea şi promovarea culturii antreprenoriale;
  • Satisfacerea necesităţilor specifice activităţii oamenilor din mediul de afaceri prin activităţi de reprezentare, consultanţă, asistenţă şi instruire;
  • Crearea unui mediu favorabil activităţilor economice private şi stimulativ pentru investiţiile autohtone şi străine;
  • Sprijinirea consolidării şi dezvoltării sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii;
  • Creşterea competitivităţii mediului de afaceri prin stimularea accesului la informare, instruire, inovaţie si cercetare;
  • Dezvoltarea întreprinderilor private în concordanţă cu principiile dezvoltării durabile;
  • Încurajarea colectivităţilor locale de a încheia parteneriate de dezvoltare regională;
  • Îmbunătăţirea modului de exercitare a rolului autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale în sensul orientării către organizaţiile din mediul privat, întreprinzători şi cetăţeni în vederea creşterii eficienţei activităţii;
  • Îmbunătăţirea disponibilităţii autorităţilor statului, în cadrul structurilor de dialog social, de a aborda cu un grad de profesionalism sporit propunerile reprezentanţilor mediului de afaceri;
  • Contribuţia la dezvoltarea mediului de afaceri precum şi sprijinirea acestuia pentru crearea unui climat favorabil incluziunii tinerilor pe piaţa forţei de munca;
  • Realizarea şi sprijinirea de acţiuni ce privesc calificarea şi recalificarea forţei de munca; organizarea şi sprijinirea realizării surselor forţei de munca, dezvoltarea resurselor umane prin organizarea de cursuri de formare şi perfecţionare profesională;
  • Sprijinirea iniţiativelor ce vizează alinierea agenţilor economici (cu precădere a celor de producţie) la standardele ecologice ale legislaţia Uniunii Europene;
  • Monitorizarea şi sprijinirea relansării zonelor economice slab dezvoltate;
  • Promovarea unor programe şi proiecte care vizează informatizarea mediului de afaceri;
  • Elaborarea şi aplicarea de proiecte menite sa atragă acordarea de fonduri publice şi private pentru sprijinirea scopului asociaţiei;
  • Acordarea de sprijin sub diferite forme tinerilor cu rezultate deosebite în activitatea de studiu sau cercetare;
  • Oferirea către membrii contra unui cost prestabilit a unui pachet de servicii de consultanta economico-juridică punctuală;
  • Editarea de broşuri, ziare, reviste, cărţi, CD-uri, DVD-uri în vederea atingerii scopului propus.