Semicentura ocolitoare a Reșiței prinde contur. Pe hârtie!

semicentura resitei

Aleșii reșițeni au aprobat, în cea mai recentă ședință, studiul de fezabilitate pentru investiția „Drum ocolire municipiul Reșița între DN58 și DN58B”.

Documentația elaborată de o firmă din județul Sălaj prevede lucrări de realizare a unei variante ocolitoare între DN 58 (Kilometrul 7 ) și DN 58B (Moniom). Drumul are o lungime de aproape șapte kilometri, cu o lățime a părții carosabile de șapte metri, și este proiectat pentru a fi circulat cu o viteză de 80 de km/h. La intersecția celor două drumuri naționale vor fi realizate sensuri giratorii. Valoarea totală a investiției este de 333 de milioane de lei.

Investiția face parte dintr-un protocol de colaborare încheiat, în urmă cu ceva timp, între Primăria Reșița și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru elaborarea documentațiilor necesare realizării centurii ocolitoare a municipiului pe două secțiuni: DN 58 (km 7) – DN 58B (Moniom) și  DN 58B (Calea Timișoarei) – DJ 581 (km 3, Reșița – Grădinari), precum și promovarea în parteneriat a proiectului în vederea accesării fondurilor nerambursabile necesare.

„Studiile de fezabilitate pentru cele două componente ale legăturii rutiere de centură de la Kilometrul 7 spre Moniom și de la IMR spre Lupac sunt urmare a unui protocol pe care Primăria Reșița l-a semnat cu ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și care are o sumă alocată de circa 27 de milioane de euro. Am înțeles că Ministerul Transporturilor nu are capacitatea administrativă de a face toate studiile de fezabilitate din România și atunci noi ne-am asumat, așa cum am făcut-o și pentru calea ferată Reșița – Timișoara – Aeroport, să facem documentația pentru a veni în sprijinul ministerului, pentru o bună relație pe care o avem cu toate instituțiile centrale ale Guvernului României. ”, a explicat primarul Reșiței, Ioan Popa, în cadrul ședinței Consiliului Local de săptămâna trecută.

 

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/