Sediul Poliției Timiș intră în reabilitare. A fost lansată licitația, ce pornește de la 20,9 milioane de lei, bani din PNRR.
Se caută o firmă pentru a întocmi servicii de proiectare si execuţie pentru proiectul „Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în cadrul reşedinţei Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş”.
„Scopul investiţiei îl reprezintă realizarea lucrărilor de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor (termoizolarea anvelopei şi reabilitarea, modernizarea instalaţiilor de încălzire/răcire, ventilare/climatizare, preparare apă caldă de consum şi iluminat), prin care se urmăreşte reducerea consumurilor energetice, modernizarea instalaţiilor electrice, instalarea unor sisteme de management energetic, precum și proiectarea și instalarea sistemelor de limitare şi stingere a incendiilor şi a instalaţiilor de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu și împotriva efracţiei”, aflăm din caietul de sarcini.
Realizarea investiţiei urmăreşte îndeplinirea standardelor si cerinţelor Uniunii Europene, coroborat cu necesitatea mondială de a reduce consumurile de energii convenţionale, reducerea consumului de energie şi al emisiilor de dioxid de carbon, reducerea cheltuielilor cu utilităţile şi implicit protejarea mediului înconjurător.
Potrviti documentelor ce însoțesc licitația, investițai urmărește: „implementarea unor măsuri de reducere a consumului anual specific de energie, implicit a consumului anual de energie finală; implementarea unor măsuri de reducere a consumului anual de energie pentru încălzire şi iluminat; implementarea unor măsuri de reducere a emisiilor de gaze în atmosfera, echivalent kg CO2 pentru imobilul amplasat în municipiul Timișora, b-dul Take Ionescu 44 – 46, prin măsuri de reabilitare termică, modernizarea instalaţiilor aferente clădirii şi utilizarea surselor de energie regenerabilă”.
Proiectarea și execuția lucrărilor vor dura maximu 20 de luni. Firmele interesate de contract pot trimite oferte până în 24 iulie.