Consilierii locali au fost convocați vineri, 30 mai, de la ora 12, într-o ședință ordinară.
Pe ordinea de zi sunt 18 proiecte de hotărâri. Șase dintre acestea prevăd exprimarea intenției de încetare, prin acordul părților a contractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA), în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență. Acestea se referă al reabilitarea energetică a Grădiniței cu Program Prelungit nr. 5, a Grădiniței cu Program Prelungit Nr. 4, a clădirii administrative a Primăriei Lugoj, a Liceului Tehnologic ”Valeriu Braniște”, construirea de locuințe nZEB plus pentru tineri și elaborarea/actualizarea în format GIS a documentațiilor de amenajarea teritoriului și de planificare urbană (PUG și PUZ). Motivarea pentru renunțarea la aceste proiecte ar fi criza de timp care nu mai permite implementarea acestora în perioada inclusă în contracte. Totodată, banii primiți până acum vor fi restituiți.
Celelalte puncte privesc modificarea organigramei și a statului de funcții ale unității de învățământ preuniversitar creșa Lugoj, precum și modificarea organigramei și a statului de funcții ale Direcției de Asistență Socială Comunitară, aprobarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiții ”Reabilitare Energetică Muzeul de Istorie și Etnografie Lugoj – faza DALI”, agenda culturală pe anul 2025 a Bibliotecii Municipale, aprobarea unor măsuri în vederea bunei administrări a Pieței Agroalimentare “Timișul”, aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) – „Construire ansamblu cu funcțiuni mixte, comerț, alimentație publică, instituții, servicii, spălătorie auto și spații de agrement, acces la drum public și împrejmuire proprietate” atât în intravilanul cât și în extravilanul municipiului și aprobarea contului de execuție al bugetului local pe trimestrul I al anului 2025.