Consilierii locali sunt convocați joi, 27 februarie, de la ora 12, în Sala de protocol a Primăriei Lugoj, într-o ședință ordinară.
Aleșii lugojenilor vor avea de votat asigurarea continuității prestării Serviciului public de salubrizare al municipiului Lugoj, de către societatea Administrare Patrimoniu Lugoj, studiul de oportunitate pentru organizarea unor activități specifice serviciului de salubrizare, studiul de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru amplasarea și racordarea la rețeaua electrică a două stații de încărcare rapidă pentru autobuze electrice, agenda acțiunilor culturale pentru perioada martie – aprilie 2025 a Muzeului de Istorie, Etnografie și Artă Plastică Lugoj.
Pe lângă acestea, edilii vor mai avea de inițiat proceduri de concesionare, vânzare, dezlipire, alipire de imobile-terenuri și pajiști și de aprobat documentații tehnice, faza DALI, pentru obiectivele de investiții de eficientizare energetică în clădiri de apartamente rezidențiale.
Nu în ultimul rând, edilii vor trebui să își însușească raportul de evaluare întocmit în vederea constituirii unui drept de superficie cu titlu oneros asupra terenului în suprafață de 3563 m.p., ce aparține domeniului privat al municipiului Lugoj, str. Dr. Ioan Bălan, pe care a fost amplasată stația de carburanți MOL, dar și să aprobe contractul de administrare al corpurilor de clădire C1, C7, C9 și C14 și a terenului în suprafață de 61.092 m.p. de la spital.
Pe agenda şedinţei aferente lunii februarie se află 13 proiecte de hotărâri.