Anunț important pentru persoanele cu handicap/dizabilități de pe raza municipiului REȘIȚA, privind implementarea formatului unic al cardului-legitimație de parcare pentru persoanele cu handicap/dizabilități conform Ordinului nr. 163/2023.
Administrația locală anunța faptul că „toate persoanele de pe raza municipiului REȘIȚA care dețin card-legitimație pentru persoane cu handicap/dizabilități sunt rugate ca până la data de 15 iulie 2024 să se adreseze Primăriei REȘIȚA (SERVICIUL PARCĂRI), Strada Petru Maior nr.2 (bl.800), etajul nr.3, pentru eliberarea unui card-legitimație pentru persoane cu handicap nou”.
Ca și element de noutate, noile carduri/legitimații de parcare pentru persoanele cu handicap/dizabilități vor avea:
Nr.de înregistrare de la registratura Primăriei
Seria si nr. certificatului de încadrare în grad de handicap/dizabilități
Cardurile deținute la ora actuală sunt valabile doar până la data de 30.06.2024.
La depunerea cererii pentru eliberarea noului card-legitimaţie de parcare aferent persoanelor cu handicap/dizabilități, pentru verificare, vor fi prezentate următoarele documente în original:
Cerere (aceasta se completează la Serviciul Parcări)
Documentul de identitate al persoanei cu handicap și al reprezentantului legal-după caz, în original.
Documentul care atestă reprezentarea legală, valabil, în original
Certificatul de încadrare în grad de handicap în original.
Cardul-legitimație expirat sau cel care trebuie schimbat (cardul vechi).
1 poză tip buletin (a persoanei pentru care se va elibera cardul-legitimatie, persoana cu handicap/dizabilități) cu dimensiunea 30mmx40mm.
Precizăm că in evidențele Primăriei Municipiului Reșița sunt în jur de 1100 de persoane cu diverse grade de handicap și nevăzători, cu sau fără însoțitori, care au legitimație de parcare și urmează să fie schimbate în formatul unic.