Aleșii locali au luat în dezbatere, în ultima ședinţă de consiliu, organigrama și statul de funcțiuni al Spitalului Municipal „Dr. Teodor Andrei”, în concordanță cu normativele de personal privind asistența medicală spitalicească.
Dr. Ionuț Lucian Cocoș, managerul SML, a cerut o serie de suplimentări de posturi, înființarea unor posturi noi și transferul personalului deja existent din cadrul unor secții sau compartimente spre altele.
În total, sunt 18 cereri de suplimentare a unor posturi, una de înființare, una de desființare și 23 de propuneri de transferuri interne, între diferite sectoare ale spitalului.
Este nevoie de următoarele posturi suplimentare: un asistent medical la compartimentul de Boli infecțioase, unul la Psihiatrie – acuți, patru la Primiri Urgențe, un infirmier la Chirurgie, doi infirmieri la Psihiatrie – acuți și un infirmier la Pneumologie. De asemenea, se cer suplimentate posturile de îngrijitori de curățenie pentru Neonatologie, Boli infecțioase, Pediatrie, Farmacie, un post de brancardier pentru Blocul operator și două posturi de brancardier pentru Compartimentul de Primiri Urgențe , în schimb, se desființează un post de asistent la farmacia spitalului.
Mai este nevoie de un tehnician pentru Radiologie, un subinginer și un inginer pentru serviciul de Aprovizionare – transport – administrativ, Atelierul mecanic are nevoie de un lăcătuși și un zugrav, un post este liber și la spălătorie.
Ca noutate, se înființează un post de medic primar la cabinetul de Medicină sportivă.
Directorul spitalului spune că, la ora actuală, unitatea pe care o conduce are 390 de angajați fizic, cu posturi efectiv ocupate, dar necesarul de resurse umane este de 497 de posturi în total, nivel de încadrare permis de normativele Ministerului Sănătății privind necesarul de personal pentru diferitele categorii de spitale din România.