Primăria Lugoj a dezvoltat recent un pachet de soluții digitale inteligente complexe, spre folosul cetățenilor, intitulat „I Love Lugoj” (n. red. – „Iubesc Lugoj”), realizat de o societate clujeană.
La nicio săptămână de la lansarea acestei aplicații, lugojenii un transmis 85 de sesizări, adică 12 pe zi. Dintre acestea, 48 apar ca rezolvate. Cele mai multe sunt la categoria „Diverse”, cu un număr de 32 de raportări, dintre care 17 sunt înregistrate.
Printre cele mai semnalate sunt excrementele de animale, desființarea de garaje ilegale și înființarea de parcări, dar și reabilitarea celor existente, precum cea din spatele blocului de lângă Poștă. Dintre recente sunt cele de sezon, precum deszăpezirea.
Pe locul secund se află problemele de infrastructură, unde lugojenii au trimis 18 plângeri, dintre care doar opt sunt soluționate. Aici sunt incluse gropile, precum cea de pe strada Herendeștiului, Splaiul Plopilor, strada Trandafirilor, care apare în descriere ca neasfaltată de 15 ani, și altele.
Printre nemulțumirile lugojenilor este și iluminatul public, iar semnalări sunt în Micro IV, în zona Sălii de Sport ”I.K. Ghermănescu”, Cotu Mic, în zona Cimitirului Romano-Catolic, Ștrand etc. Acestora li se adaugă cele referitoare de bunurile urbane, zonele verzi și indicatoare rutiere.