Reșița are și trecut și viitor. Este flacără și oxigen!

eveniment lansare brad oras resita

La Reșița a avut loc astăzi lansarea oficială a brandului de oraș. Un eveniment care a adunat zeci de invitați, implicați, sub o formă sau alta, în dezvoltarea orașului în ultimii opt ani.

„Flacără” și „Oxigen” sunt pilonii de brand pe fundamentul cărora Reșița își construiește noua identitate. Dacă acum 250 de ani Reșița era un oraș pentru industrie, acum Reșița este un oraș pentru oameni. Un oraș cu trecut, un oraș cu viitor, un oraș cu o comunitate activă care își valorizează moștenirea trecutului. Asta declara, în deschiderea evenimentului de lansare a brandului de oraș, Felix Tătaru, omul care a coordonat elaborarea noului brand și logo al Reșiței – „Flacără și Oxigen“.

De ce flacără și oxigen? Reșița este un oraș cu trecut și un oraș cu viitor. Vorbim despre o comunitate, în jurul unei valori, în jurul unei moșteniri industriale extraordinare, care și-a adus comunitatea la un loc, dar, în același timp, vedem că Reșița este înconjurată de verde. Reșița Oxigen, cum îi spunem noi, este de fapt transferul de la motivația principală pentru care s-a făcut acest oraș, adică pentru industrie, iar acum ne ducem între un oraș pentru oameni. Dacă acum 250 de ani era un oraș pentru industrie, acum Reșița e un oraș pentru oameni. « Flacără» și «Oxigen» vorbește deopotrivă despre ceea ce a fost și ceea ce va fi, cu focus pe oameni, iar ziua de astăzi cred că este importantă pentru că nu sunt doar niște vorbe, pentru că, de câțiva ani, administrația de la Reșița a lucrat cu fonduri europene și a reușit să fie primul oraș din România după Revoluție care lansează tramvai modern, așa cum îl vedem că circulă în oraș”, a spus Felix Tătaru.

eveniment resita brand oras

A urmat apoi o trecere în revistă a proiectelor derulate și implementate de administrația reșițeană în ultimii opt ani și a celor care vor urma a fi realizate, cu accent pe programul de mobilitate urbană prin care municipalitatea a implementat și proiectul de reintroducere a tramvaiului, cu toate cele trei faze ale sale. Tocmai de aceea, administrația reșițeană a ales să lanseze brandul orașului la sediul societății Transport Urban, pentru a da ocazia invitaților să viziteze noua clădire în care-și va desfășura activitatea de acum înainte operatorul de transport local, dar și celelalte investiții realizate aici, precum depoul de tramvaie și cel pentru încărcare autobuze.

Sorin Maxim, directorul Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest, omul care a finanțat cea mai mare parte dintre proiectele municipiului în ultimii opt ani, a remarcat nu doar evoluția în bine a orașului, ci și viziunea primarului Ioan Popa și a echipei sale.

Nu doar fondurile europene sunt importante, ci și viziunea omului, a unei echipe care activează într-o instituție, căci fără viziune și curaj, nu cred că puteam discuta de investiții. Puteam discuta de a cheltui bani europeni. Eu tot timpul insist pe această diferență și nuanță. Banii europeni trebuie investiți și nu cheltuiți. Iar la Reșița se vede că banii au fost investiți cu suflet și cu responsabilitate, pentru că nu vorbim despre un proiect, ci despre un complex de proiecte. (…) Reșița trebuie să fie un model și pentru România, pentru că sunt foarte multe locuri care merită și trebuie să fie schimbate, la fel cum s-au întâmplat aici lucrurile”, a spus Sorin Maxim.

mihai jurca la evenimentul de la reșița

Printre invitații evenimentului de astăzi, s-a numărat și consilierul prezidențial Mihai Jurca. Fost city-manager al municipiului Oradea, Jurca a remarcat munca și performanța administrației reșițene, precizând că aceasta ar putea fi luată drept exemplu și de alte administrații locale din România.

Nu putem să nu remarcăm munca, performanța, iar o misiune foarte importantă pe care administrația locală o are, și anume, aceea de a crea încredere și de a schimba mentalități. Prin munca pe care domnul primar a făcut-o, și întreaga sa echipă de aici, ne dăm seama că au contribuit mult și contribuie în continuare la ce înseamnă administrație performantă, reformată, și care poate fi, cu siguranță, un model pentru multe alte zone din țară, inclusiv pentru administrația centrală. Sigur, nu este doar Reșița care a făcut asta în ultimii ani, sunt multe alte orașe, dar nu putem decât să recunoaștem și să mulțumim celor care fac și contribuie la schimbarea comunităților în care locuiesc”, a subliniat consilierul prezidențial.

Stiri Timisoara si Resita publicitate online dacus 05 iulie 2024 Stiri Timisoara Publicitate online Brantner 1000x100px

De la evenimentul organizat în noua clădire a societății Transport Urban Reșița nu au lipsit nici Silviu Hurduzeu, președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, și nici prefectul Ioan Dragomir, care au dat astfel curs invitației primarului Ioan Popa.

Chiar dacă proiectul tramvai nu a fost realizat printr-o colaborare directă cu Consiliul Județean, avem multe altele pe care le facem împreună, și sper să le ducem la bun sfârșit. Și mă refer aici la spitalul județean, dezvoltarea Semenicului, trenul către Timișoara și chiar sprijinirea echipei de fotbal CSM Reșița. Îi mulțumesc domnului primar pentru invitația de a fi prezent la acest eveniment, pe care îl văd ca pe un început pentru municipiul Reșița, care are acum un brand și un logo, dar este un început și pentru Banatul Montan, pentru că putem vorbi despre Reșița și Banatul Montan, Reșița fiind capitala județului nostru. Vom avea o zi a Banatului Montan și cred că împreună putem pune laolaltă istoria Reșiței, istoria Banatului Montan, tot ceea ce ne leagă”, a spus președintele Consiliului Județean.

ioan popa

Emoționat, edilul Reșiței a ținut să puncteze, la final, următoarele aspecte: „Eu aș vrea să spun doar atât: dacă în 2016 mergeam la Oradea, Cluj sau chiar la Alba Iulia cu o agendă în mână și cu un stilou, și luam notițe de la cei care au dovedit exemple de pune practici în localitățile menționate mai devreme, mă bucur să constat că după opt ani Reșița intră în această galerie selectă a comunităților care pot fi luate ca exemple de bune practici. Este un lucru important, nu pentru că Reșița intră în această galerie, ci pentru că această galerie crește, Iar pe măsură ce această galerie a comunităților, a orașelor care sunt exemple de bune practici crește, cei care nu au performat, nu mai pot să se ascundă în spatele unor panseluțe și să păcălească alegătorii, pentru că alegătorii văd deja, alegătorii solicită performanță în administrația publică locală. Este important să fie cât mai multe exemple de acest fel. Și atunci, prin această simpatie pozitivă, lucrurile pot să ducă România la un alt nivel”.

dani calin si reprezentantii porr

invitati eveniment brand oras

sediu tur resita

tramvaie depou

 

cristescu 1000 x 200 2 copy stiri Timisoara publicitate si promovare online banner maxagro
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/