Promovarea „Timișoara decide!”, pliante de 25.000 de lei

timisoara decide

Zeci de tricouri, sute de pixuri și mii de pliante pentru „Timișoara decide”! Primăria Timișoara achiziționează servicii de tipărire pentru promovarea bugetului participativ.

Licitația a fost lansată și pleacă de la 25.800 de lei. Se vor tipări afișe, pliante și alte imprimante, cum sunt tricouri, autocolante, agende și cărți de vizită.

„Pentru o promovare adecvată a campaniei de buget participativ și a consultărilor publice sunt necesare materiale tipărite pentru a fi distribuite sau afișate în format fizic în locuri vizibile tuturor locuitorilor orașului care nu au acces la site-ul Primăriei. Vizăm în acest sens rețeaua de afișaj stradal Timpark, spațiile publicitare oferite de STPT (în cadrul mijloacelor de transport în comun și în stații), spații de afișaj în incinta altor instituții publice (precum școli, grădinițe, spitale, etc.) și precum și expunerea în Piața Libertății sau Piața Victoria sau alte zone de interes public. Prin această achiziție dorim să creștem gradul de informare și implicare al cetățenilor în deciziile publice. Achiziția vizează afișe, pliante, tipărituri digitale, tipărituri pe materiale rigide (de tipul placă pvc foam/comatex), materiale persoalizate (tricouri, pixuri, agende), cărți de vizită”, aflăm din caietul de sarcini.

Firmele interesate pot depune oferte până în 29 mai și contractul se va încheia pentru un an.

Pentru bugetul participativ din acest an s-a încheiat deja perioada de depunere  a proiectelor. Sunt 117 inițiative venite de la cetățeni. Dintre aceste propuneri, 17 fac parte din campania-pilot destinată cartierelor Fratelia, Ronaț, Polonă și Kuncz, celelalte fiind proiecte pentru întregul oraș. Aceastea vor fi analizate până în 22 mai.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Procesul de votare pentru lista finală de proiecte eligibile se va desfășura în intervalul 1 iunie – 2 iulie. Proiectele câștigătoare, maximum 15, vor fi desemnate în urma votului timișorenilor, apoi vor fi incluse în bugetul local și implementate de Primărie.

Noutatea ediției din acest an este că, din bugetul total de 4,2 milioane lei alocată bugetului participativ, suma de 1,2 milioane de lei va fi direcționată către campania dedicată cartierelor.

 

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/