Operatorul de salubritate RETIM a anunțat programul de lucru din perioada sărbătorilor pascale. Colectarea deșeurilor se va realiza normal, însă birourile de relații cu clienții și casieriile vor avea program special.
Compania RETIM a făcut public programul de lucru din perioada sărbătorilor pascale, pentru zilele de 14 și 17 aprilie.
Potrivit operatorului de salubritate, activitatea de colectare a deșeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o zi obișnuită. Astfel, dacă vineri, 14 aprilie, sâmbătă, 15 aprilie, și luni, 17 aprilie, sunt zile de colectare programate, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului.
Pe de altă parte, birourile de relații clienți și casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi închise în zilele de 14 și 17 aprilie, sărbători legale. Acestea vor fi deschise din data de 18 aprilie, fiind reluat programul obișnuit, între orele 08.00 – 16.00.
„Recomandăm utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago”, a informat RETIM.
În ceea ce privește cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, acestgea vor avea următorul program: închise în ziua de 14 aprilie; deschise în ziua de 15 aprilie, de la ora 09.00 până la ora 15.00; închise în ziua de 17 aprilie și deschise din data de 18 aprilie, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00.
Adresele și programele de funcționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt: Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Calea Moşniţei, nr 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Str. Avram Imbroane, nr 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00); Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3 (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00).
„RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, e-mail contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook. De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00 – 19:00”, a informat operatorul de salubritate.