Timișorenii cărora le expiră cărțile de identitate le pot reînnoi în weekendul în care este programat scrutinul pentru alegerea autorităților locale.
Astfel, programul cu publicul a fost adaptat în scopul asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral, anunță Primăria Timișoara.
Se vor primi cereri și se vor elibera documente de identitate pentru persoanele cu drept de vot sâmbătă, 26 septembrie, între orele 8 și 16, iar duminică – în ziua votului – între orele 7 și 21.
Preluarea cererilor pentru eliberarea buletinelor și pentru stabilirea reședinței se va face numai pe bază de programare telefonică la 0747.777.666. Pentru respectarea măsurilor de distanţare socială, accesul în instituţie va fi permis pentru cel mult două persoane în fiecare ghişeu, cu cel mult de 10 minute înainte de ora programării.
Alegerile locale au loc în 27 septembrie, iar cetățenii cu drept de vot sunt așteptați la urne între orele 7 și 21.