Pentru a face față numărului mare de solicitări, Direcția de Evidență a Persoanelor din Timișoara va funcționa cu program extins în acest weekend.
Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Timișoara va funcționa cu program extins în acest weekend. Decizia a fost luată pentru a se putea rezolva numărul mare de solicitări cu privire la înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței.
„Direcția de Evidență a Persoanelor a adaptat programul de lucru cu publicul pentru rezolvarea rapidă a solicitărilor și pentru a facilita desfășurarea în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile autorităților administrației publice locale din data de 9 iunie 2024”, a informat Primăria Timișoara.
În acest sens, Direcția de Evidență a Persoanelor va primi cereri și va elibera acte de identitate în următoarele zile și ore: sâmbătă, 06 aprilie, 09.00 – 13.00; duminică, 07 aprilie, 09.00 – 13.00.
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 04 aprilie vor fi eliberate sâmbătă, 06 aprilie. Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 05 aprilie vor fi eliberate duminică, 07 aprilie.
De asemenea, vor fi eliberate și cărți de identitate tipărite până la data de 05 aprilie, pentru cererile care au primit termen de eliberare 05 aprilie. Cererile se depun fără programare.