Program casierii Aquatim în perioada sărbătorilor

Aquatim

Societatea Aquatim informează că în perioada 22 – 26 aprilie, casieriile Aquatim vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.

Pentru achitarea facturii de apă, pot fi utilizate metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin rețelele bancare, la magazinele din rețeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.

În această perioadă se asigură permanența echipelor de intervenție pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale rețelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914.

1000x100 casa brutarului

CALL-CENTER/ DISPECERAT: 0356 914, program 24/7