Produse tradiționale și suvenire, puse în vânzare la Bastion în anul titlului

bastion

CJ Timiș schimbă strategia și regulamentul de valorificare a spațiilor din Bastionul Theresia, în anul Capitalei Europene a Culturii. 

În anul 2023, ținând cont de evenimentele culturale care urmează să fie organizate în perimetrul Bastionului Maria Theresia, mai mulți comercianți și-au exprimat dorința să vândă produse tradiționale și suvenire pe terenul care este în proprietatea județului, spun reprezentanții CJ Timiș.

În prezent, cei care au spații închiriate la parterul Bastionului în care desfășoară activități din domeniul Horeca, pot folosi, la cerere, terenul din față pentru mobilierul sezonier.

„O parte din curtea Bastionului poate fi utilizată de instituțiile din subordinea Consiliului Județean Timiș pentru organizare de evenimente cultural artistice, respectiv 2.000 mp. Ținând cont de suprafața mare a terenului proprietate publică a județului Timiș, respectiv 18.456 mp, pot fi amplasate, în locațiile libere, stabilite de comun acord cu utilizatorii, tonete, chioșcuri, standuri, pentru comercializarea produselor tradiționale.”, se arată în modificările aprobate de consilierii județeni la regulament.

Monumentul Bastionul Theresia a fost reabilitat în perioada 2008 – 2010. CJ Timiș are în strategie să îl transforme într-un punct de atracție culturală și turistică, în care vizitatorii să se poată bucura atât de evenimente culturale și sociale, cât și activități de loisir. Sunt interzise jocurile de noroc și prepararea în aer liber a tuturor sortimentelor alimentare.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/