Primăria Timișoara nu are program cu publicul în minivacanța de 1 Decembrie

Primăria Timișoara informează că suspendă programul de lucru cu publicul miercuri, joi și vineri, având în vedere faptul că sunt zile libere. Cetățenii se pot adresa instituției de abia de luni, 5 decembrie.

Primăria Timișoara îi informează pe cetățeni că programul de lucru cu publicul va fi schimbat în minivacanța de 1 Decembrie.

Primăria Timișoara aduce la cunoștința cetățenilor modificarea programului de funcționare al instituției, conform Hotărârii de Guvern nr. 96/2022, care stabilește și ziua de 2 decembrie ca fiind liberă. Astfel, Primăria Timișoara suspendă programul de lucru cu publicul miercuri, 30 noiembrie, fiind sărbătoare legală cu ocazia Sfântului Andrei, joi, 1 Decembrie, fiind sărbătoare legală cu ocazia Zilei Naționale și vineri, 2 decembrie, fiind zi liberă, conform Hotărârii de Guvern mai sus menționate”, au transmis reprezentanții instituției.

Programul de lucru cu publicul și orarul de funcționare se reiau de luni, 5 decembrie, după cum sunt afișate pe site-ul Primăriei Timișoara. În acest interval, cetățenii au la dispoziție posibilitatea de a depune formulare și documente online, precum și aplicația de sesizări online.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/