Primăria Timișoara, modificare importantă în ceea ce privește obținerea autorizației de construcție

primaria timisoara, program in perioada sarbatorilor de iarna

Primăria Timișoara a decis să facă o modificare importantă în ceea ce privește obținerea autorizației de construcție/desființare. Așadar, instituția transmite că eliberarea acestei autorizații este condiționată de obținerea avizelor de mediu.

Primăria Timișoara anunță că, din acest an, eliberarea autorizației de construcție/desființare este condiționată de obținerea avizelor de mediu.

Primăria Municipiului Timișoara aduce la cunoștința cetățenilor că, în vederea obținerii autorizației de construire/desființare, începând cu anul 2023, Biroul Avize și Control Mediu, va emite următoarele avize: Aviz principiu mediu urban și Aviz gestiune deșeuri, care va fi însoțit de un Plan de eliminare a deșeurilor; Avizul principiu mediu urban se eliberează  pentru  lucrările de investiție ce urmează să afecteze zonele verzi amenajate/neamenajate, indiferent de regimul juridic, (arbori, arbuști, rabate cu flori anuale/perene, gazon, vegetație ierboasă perenă), urmând ca sumele reprezentând contravaloarea materialului dendrologic afectat să fie achitate de beneficiar/constructor. Avizul gestiune deșeuri se eliberează pentru lucrările de investiție și este o condiție impusă în Certificatul de Urbanism. Acesta este valabil numai însoțit de Planul de gestionare a deșeurilor rezultate din realizarea investiției (dacă este cazul) sau desființare (demolare). Mai mult de atât, șantierele vor fi încadrate în categorii de risc, pe baza unor indicatori obiectivi”, au informat reprezentanții instituției.

Stiri Timisoara si Resita publicitate online dacus 05 iulie 2024 Stiri Timisoara Publicitate online Brantner 1000x100px

Pentru eliberarea acestor avize, taxa este de 100 lei pentru fiecare dintre ele, iar pentru eliberarea în regim de urgență, în termen de trei zile lucrătoare, se va achita suplimentar o taxă de urgență în valoare de 100 lei pentru fiecare aviz în parte. Contul în care se poate face plata este același, atât pentru achitarea taxei în regim normal, cât și pentru achitarea taxei în regim de urgentă, și anume: RO90TREZ62121360206XXXXX

Actele necesare pentru obținerea avizelor se depun la Primăria Timişoara, camera 12 – Serviciul Informare și Consiliere Cetăţeni, ghişeele 1 şi 2. Documentele necesare și cererea se pot consulta AICI!

stiri Timisoara publicitate si promovare online banner maxagro Stiri Timisoara si Resita STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/