Municipalitatea nu va mai prelungi contractul cu societatea care asigură în prezent serviciul de curățenie stradală.
Administrația reșițeană renunță la contractul cu societatea Brantner, cea care se ocupă în prezent de partea de salubritate stradală. Acest lucru se va întâmpla din 1 februarie, data la care se încheie și contractul cu cei de la Brantner.
Serviciul externalizat astăzi va fi preluat, de luna viitoare, de Primăria Reșița. De măturarea și curățenia străzilor, dar și de colectarea gunoiului de pe domeniul public, se va ocupa Direcția pentru Întreținerea și Repararea Patrimoniului Consiliului Local Reșița.
„Noi avem contract cu firma Brantner până în februarie, pentru că Supercomul ne-a lăsat. Necâștigând licitația la deponeu ne-a lăsat și ne-a preluat Brantner, așa, din voleu și, din februarie, internalizăm serviciul acesta. Colegii mei au fost deja în Olanda și Germania să caute mașini, și o să transferăm probabil personalul majoritar pe secție și o să facem noi serviciul acesta”, a anunțat primarul Ioan Popa, în ultima ședință din 2024 a Consiliului Local Reșița, desfășurată în 30 decembrie.
Primarul Reșiței a explicat, cu această ocazie, de ce s-a ajuns la o astfel de decizie: „Supercom făcea curățenia cam cu 250.000 de lei pe lună, societatea Brantner ne-a cerut 350.000 de lei pe lună, iar când am scos la licitație a vrut 460.000 de lei/ lună. Lucru care m-a enervat și am zis că vom face noi acest serviciu, cu 200.000 de lei/ lună. Adică ne referim aici la măturatul și curățenia stradală și colectarea tuturor deșeurilor de pe domeniul public, însemnând parcuri, bulevarde etc., ceea ce nu face societatea Brantner în mod curent în serviciul ei de gestiune al deșeurilor. Deci, din februarie, pornim!”.