Primăria Băile Herculane în pas cu online-ul, pentru a-i ajuta pe cetățeni

Din decembrie administrația publică locală din orașul stațiune Băile Herculane încearcă să vină mai aproape de cetățeni, astfel că pe site-ul Primăriei au fost încărcate modele de formulare necesare pentru tot felul de solicitări din partea cetățenilor.

În condextul pandemiei de Covid-19, dar și pentru creșterea capacității administrative a fost încărcat pe site-ul Primăriei un set de formulare care vor ajuta la identificarea problemelor într-un timp mai scurt.

Vrem să identificăm și să rezolvăm mai rapid problemele cu care se confruntă atât cetățenii care locuiesc în orașul nostru cât și turiștii care ne vizitează stațiunea. Folosiți cu încredere formularele de contact de pe pagina noastră pentru orice întrebare, sesizare, reclamație sau sugestie, puteți de asemenea încărca documentele solicitate care trebuie să ajungă la noi, lasați-ne datele dvs. de contact și modalitatea de contact preferată și în cel mai scurt timp posibil unul dintre colegii noștri de la compartimentul selectat în formular vă va contacta”, se menționează pe site-ul instituției administrative.

Totodată dacă cetățenii doresc să adreseze o întrebare unui funcționar public din cadrul unui Serviciu sau Compartiment al Primăriei, o întrebare legată de o anumită procedură sau ce acte sunt necesare, chiar și atașa și documente, pot accesa site-ul instituției.